کد خبر: 22070 - تاریخ: سه‌شنبه، 2 آوریل 2013 - 18:45

آیت الله جنتی نوروز 92 را در کجا گذراند+تصاویر

خوبان خبر: دبیر شورای نگهبان در تعطیلات نوروز 1392 به جزیره خارگ از توابع استان بوشهر سفر کرد.

به گزارش خوبان به نقل از جهان، آیت الله احمد جنتی اوایل فروردین ماه سال جاری به جزیر خارگ سفر کرد و از بخش های مختلف این جزیره بازدید کرد.دبیر شورای نگهبان در سفر به جزیره خارگ، از تبعیدگاهش در زمان قبل از انقلاب دیدن کرد.

1

وی در این سفر ضمن دیدار با مردم این جزیره در مسجد امیرالمومنین (ع) خارگ، از نمایشگاه دستاوردهای شرکت پایانه های نفتی ایران، نمایشگاه آثار جنگ و مقاومت جزیره خارگ، نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی ارتش، نمایشگاه دستاوردهای پدافند هوایی، بیمارستان صحرایی دفاع مقدس، مکتب القرآن امام حسین(ع) و دبستان دخترانه تمام هوشمند رستگاران بازدید کرد.

آیت الله جنتی

حضور در مزار شهدای جزیره، زیارت بقعه امامزاده میر محمد حنفیه و دیدار با مسئولان جزیره خارگ از دیگر برنامه های آیت الله جنتی در نوروز 92 بود.

آیت الله جنتی در سخنانی در جمع مردم خارگ، خواستار رسیدگی سریع مسئولان به مشکلات مردم خارگ و همچنین جلوگیری از مشکلاتی همچون اعتیاد و فساد شد.

3

دبیر شورای نگهبان با اشاره به کارهای عمرانی صورت گرفته از زمان تبعید وی به جزیره خارگ تا کنون، تصریح کرد: کارهای صورت گرفته در سطح جزیره به حمدالله بسیار عالی بوده و امیدوارم با همت مسئولین بیش از این نیز پیشرفت کند و این پیشرفت ها به صورت مداوم ادامه داشته باشد.

امام جمعه موقت تهران دلیل مشکلات اقتصادی کشور را به دو قسمت مشکلات داخلی و خارجی تقسیم کرد و افزود: مشکلات خارجی همانند تحریم ها به واسطه دشمنی های آمریکا با ایران گریبان مردم را گرفته است و مشکلات داخلی نظیر سوء مدیریت ها، ناکارآمدی و اختلاس های صورت گرفته هم از طرفی دیگر بر حجم مشکلات افزوده که انشاالله با تلاش های صورت گرفته این مشکلات نیز برطرف خواهد شد.

4

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در این زمینه رهبر معظم انقلاب اسلامی بیش از سایرین پیگیر رفع این مشکلات هستند و مسئولین نیز موظفند در رفع آنها تمام تلاش خود را به کار گیرند و خصوصاً در زمینه مشکلات شغلی جوانان باید بیشتر تلاش نمایند، چرا که دغدغه ی اکثر جوانان و خانواده ها همین موضوع است و هر مسئولی به نوبه ی خود باید برای حل آن بکوشد.

آیت الله جنتی افزود: البته دشمن از این ایستادگی ما وحشت دارد و از این مردم حساب می برد و با وجود این سختی ها ما امروز شاهد پیشرفت های متعدد در زمینه های گوناگون نظیر انرژی هسته ای، هوافضا، پزشکی، صنعتی و نظامی بوده ایم و با ایستادگی در برابر مشکلات می توان آینده ی روشنی را برای کشور رقم زد.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads