کد خبر: 220633 - تاریخ: دوشنبه، 21 مارس 2022 - 16:59

ورود ۳۶۴ هزار دستگاه خودرو به گیلان

، به گزارش خوبان، سردار عزیزالله ملکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان در محور آستارا-اردبیل اظهار کرد: از زمان آغاز طرح نوروزی تاکنون ۳۶۴ هزار خودرو وارد استان گیلان شده که این رقم در مقایسه با مدت زمان مشابه با ۴۷ درصد رشد همراه بوده است.   فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره […]

، به گزارش خوبان، سردار عزیزالله ملکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان در محور آستارا-اردبیل اظهار کرد: از زمان آغاز طرح نوروزی تاکنون ۳۶۴ هزار خودرو وارد استان گیلان شده که این رقم در مقایسه با مدت زمان مشابه با ۴۷ درصد رشد همراه بوده است.  

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه انتظامی و ترافیکی استان تصریح کرد: تاکنون مورد خاصی در سطح گیلان مشاهده و گزارش نشده است و امیدواریم مردم به ویژه گردشگران تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ با نیروهای انتظامی و ترافیکی استان همکاری لازم داشته باشند. 

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون سه مورد فوتی در سطح استان گیلان رخ داده است، افزود: تمام دستگاه‌های ذی‌ربط ازجمله پلیس راهور، پلیس راه، هلال‌احمر و راه‌داری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای دست‌به‌دست هم داده‌اند تا تعداد فوتی‌های تصادفات جاده‌ای در طول تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ افزایش پیدا نکند.

ملکی با اشاره به اینکه طرح نوروزی امسال با شعار قانون مداری، پرهیز از خطر، آرامش سفر از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در دستور کار نیروی انتظامی گیلان قرار گرفته است، بیان کرد: تمام تلاش همکاران ما در نیروی انتظامی این است که مردم به ویژه گردشگران سفری امن و بدون خطر داشته باشند. 

انتهای پیام /۳۳۸۹/ی

انتهای پیام/۵

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads