کد خبر: 220594 - تاریخ: یکشنبه، 20 مارس 2022 - 15:08

رئیس پلیس راه گیلان؛

کاهش تصادفات در محورهای گیلان از ابتدای اجرای طرح نوروزی

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به افزایش ۶۶ درصدی ورود مسافر به استان طی سه روز گذشته، گفت: در این مدت شاهد کاهش تصادف جرحی و فوتی در محورهای گیلان بوده ایم.

به گزارش خوبان،  سرهنگ جاور صفاری با اشاره به اینکه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون حدود ۲۲۰ هزار دستگاه خودرو وارد استان گیلان شده است، اظهار کرد: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۶ درصد افزایش ورود مسافر بوده است.

وی با بیان اینکه ۵۸ درصد از ورودی مسافران به استان گیلان از مبادی ورودی قزوین – رشت انجام شده است، گفت: ۳۳ درصد مسافران از محور شرقی و ۹ درصد نیز محورهای غربی وارد استان گیلان شده اند.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به ترافیک نیمه سنگین اما روان در محور قزوین به رشت به ویژه در محدوده منجیل به سمت رودبار، افزود: نیروهای پلیس راه در این محور حضور داشته و ترافیک را هدایت کردند.

وی با بیان اینکه با تلاش نیروهای پلیس شاهد کمتری کندی در محور قزوین – رشت بودیم، اضافه کرد: در سه روز ابتدای اجرای طرح نوروزی خوشبختانه شاهد کمترین حوادث رانندگی در محورهای استان گیلان بودیم.

سرهنگ صفاری عدم توجه به جلو در هنگام رانندگی و تخطی از سرعت مطمئنه از مهم‌ترین عوامل بروز حوادث در روزهای گذشته بوده اند، تصریح کرد: با توجه به بارش باران در محورهای گیلان و لغزنده بودن سطح جاده‌ها رانندگان باید قوانین و مقررات را رعایت کرده و با سرعت مطمئن حرکت کرده و عجله‌ای برای سریع رسیدن به مقصد نداشته باشند.

کد خبر 5450690

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads