کد خبر: 220412 - تاریخ: سه‌شنبه، 15 مارس 2022 - 18:25

فرمانده انتظامی شهرستان خمام؛

افزایش ۱۳۹ درصدی کشفیات موادمخدر مشابه سال گذشته در خمام

سرهنگ شریف رحیمی مبارزه با مواد مخدر به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های این نیروی در شهرستان برشمرد و ادامه داد: نسبت به سال گذشته ۱۳۹درصد افزایش کشف انواع مواد مخدر و دستگیری هم ۸۰ درصد مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش خوبان خبر ؛فرمانده انتظامی شهرستان خمام امروز در نشست خبری با اشاره آمادگی این نیرو در چهارشنبه آخر سال، اظهارکرد: پلیس مخالف شادی و نشاط مردم نیست و از خانواده ها تقاضا داریم در این ایام بیش از گذشته مراقب فرزندان خود باشند تا مبادا با لحظه ای غفلت شاهد حادثه ای تلخ و جبران ناپذیر باشیم.

سرهنگ شریف رحیمی با بیان اینکه هنجارشکنان این شب تا پایان تعطیلات در اختیار مراجع قانونی خواهند بود، گفت: پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت و مزاحمان آسایش مردم هیچگونه تعارفی نداشته و با اینگونه افراد قاطعانه مقابله خواهد کرد

وی با اشاره به اینکه پلیس شهرستان در ایام نوروزی در آماده باش کامل به سر می برد،افزود: با توجه به اینکه خمام در حد فاصل دو شهرستان بزرگ و شهرستان گردشگر گیلان به شمار می آید به شهوندان توصیه می شود از اسکان افراد مشکوک در ویلاها خودداری کرده تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوند.

رحیمی با اشاره به عملکرد پلیس شهرستان از ابتدای سال‌ جاری تاکنون خاطرنشان کرد: ۱۳ هزار عملیات و پرونده قضایی تشکیل شده که ۸۵۰۰ تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گرفته شد.

وی همچنین مبارزه با مواد مخدر به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های این نیروی در شهرستان برشمرد و ادامه داد: نسبت به سال گذشته ۱۳۹درصد افزایش کشف انواع مواد مخدر و دستگیری هم ۸۰ درصد مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی خمام با بیان اینکه افزایش کشفیات به دلیل اسقرار پلیس مواد مخدر در شهرستان است،افزود: در سال جدید با جدیت با سوداگران مرگ برخورد خواهیم کرد.

سرهنگ رحیمی پاکسازی تفرجگاه‌ها و نقاط آلوده در شهر را یکی دیگر اولویت های پلیس شهرستان دانست و اظهار داشت: شهروندان باید در مناطق مذکور احساس آرامش کند.

وی با اشاره به اینکه دستگیری سارقان درخمام نسبت به سال گذشته ۳۷ درصد افزایش یافت ،تصریح کرد: ۹۰ درصد موفق شدیم از اموال مسروقه به صاحبان آنها بازگردانده شود.

فرمانده انتظامی خمام با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد به اموال دیگران دست درازی کند،افزود:سرقت از شبکه های برق شهرستان ۷۰درصد به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads