کد خبر: 220331 - تاریخ: شنبه، 12 مارس 2022 - 15:51

فرمانده انتظامی خمام:

کشف مواد محترقه غیرمجــاز و پلمب واحد صــنفی در خمام

فرمانده انتظامی خمام گفت: ۷ هزار و ۱۹۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان کشف و ۳ واحد صنفی نیز پلمب شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ فرمانده انتظامی خمام گفت: ۷ هزار و ۱۹۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان کشف و ۳ واحد صنفی نیز پلمب شد.

سرهنگ شریف رحیمی ، اظهار داشت: مجموعه انتظامی با افرادی که با خرید، فروش، نگهداری، حمل و استفاده از مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک که امنیت جانی، مالی و روانی مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی می‌کند.
وی در ادامه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت متصدیان چند واحد صنفی در زمینه فروش مواد محترقه غیرمجاز، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان خمام با بیان اینکه با انجام تحقیقات محلی صحت موضوع محرز و محل دپو مواد محترقه شناسایی شد افزود: پلیس طی هماهنگی قضائی و اعزام به محل‌‌های مورد نظر، ۷ هزار و ۱۹۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک را کشف و ۳ نفر را در این رابطه دستگیر کرد.
این مقام انتظامی از معرفی متهمان ۲۷، ۳۵ و ۳۷ ساله این پرونده‌ برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی و پلمب ۳ واحد صنفی خبر داد و اذعان داشت: کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را بیش از ۸۰ میلیون ریال برآورد کردند.

 

انتهای پیام/۸۵۵۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads