کد خبر: 220303 - تاریخ: جمعه، 11 مارس 2022 - 17:19

استاندار گیلان در جمع نمازگزاران خمام؛

خمام باید همچون نگینی بدرخشد/ تعیین ضرب‌الاجل سه ماهه برای راه‌اندازی و ارتقاء سطح ادارات در شهرستان خمام

استاندار گیلان پیگیری مسئولان برای ارتقاء سطح ادارات در خمام را قابل قبول و رضایت بخش ندانست و بر لزوم جدیت بیشتر در راه‌اندازی و ارتقاء ادارات در این شهرستان در جهت بهبود خدمات رسانی به مردم تأکید کرد.

به گزارش خوبان خبر ؛ اسدالله عباسی امروز با حضور در خمام و شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان، در جمع نمازگزاران با تبریک اعیاد شعبانیه ، سرعت بخشی به امور در جهت بهبود وضعیت معیشت مردم و دریافت خدمات مناسب اداری برای همه شهروندان بویژه اهالی خمام را خواسته بحق آنان دانست که مورد توجه مدیریت عالی استان است.
 
وی افزود: دولت انقلابی سیزدهم بر اساس برنامه های راهبردی تدوین شده در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و افق ۱۴۰۴ ، اهتمام به ایجاد تحول در جهت منافع مردم دارد.
 
استاندار گیلان با یادآوری سفر رئیس جمهوری، این سفر را دارای دستاوردهای پرشماری عنوان کرد و گفت: اینکه طی ماه های پایانی سال، حدود یک هزار میلیارد تومان در بخش های مختلف توسعه ای استان تخصیص یابد، بی نظیر است.
 
عباسی اختصاص اعتبارات برای شتاب در توسعه استان را امری مستمر از سوی دولت بیان و اضافه کرد: این اعتبارات را بصورت عادلانه در سراسر استان توزیع می‌کنیم و نشانه های تغییر و تحول در خدمات رسانی را پررنگ تر مشاهده خواهید کرد.
وی با اشاره به راهبرد جهاد تبیین که از سوی رهبر انقلاب بر آن تاکید شده، گفت: باید پیشرفت ها و اقدامات انجام شده، به اطلاع مردم برسد و در عین حال، دست در دست هم برای رفع کاستی ها اهتمام صورت گیرد.
 
 عباسی با تاکید بر اینکه خمام باید همچون نگینی بدرخشد، پیگیری مسئولان برای ارتقاء سطح ادارات در این شهرستان را قابل قبول و رضایت بخش ندانست و مدت زمان سه ماه برای ارتقاء ادارات و نیز راه اندازی اداره هایی که وجود ندارند به‌ویژه سازمان های خدمات رسان، تعیین کرد.
 
وی بر لزوم تلاش در جهت توسعه یافتگی خمام نیز تاکید و اظهار کرد: ظرفیت های زیادی در این شهرستان وجود دارد که باید همه مردم بویژه جوانان از آنها بهره مند شوند.
 
 
 
 

انتهای پیام/۵۲۰۲۱۲ 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads