کد خبر: 220300 - تاریخ: جمعه، 11 مارس 2022 - 17:51

معصومی هافبک خمامی تیم ملی بانوان؛

نشان می‌دهیم در تورنمنت کافا تیم دست‌وپا بسته‌ای نیستیم

زهرا معصومی هافبک خمامی تیم ملی با اشاره به اینکه برای شرکت و آماده سازی تیم در این رقابتها زمان اندکی داشتیم اما تمام توان خود را بکار می‌گیریم تا موفق باشیم، تصریح کرد: با ترکیبی از بازیکنان نوجوان و جوان در این مسابقات حضور داریم و برای رشد و توسعه تلاش می‌کنیم. 

به گزارش خوبان خبر ؛ زهرا معصومی هافبک خمامی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال با اشاره به اینکه بنده تجربه ۵ بار حضور در تورنمنت کافا را دارم ، افزود:در این چند سال همیشه ازبکستان حریف سختی برایمان بود اما از سال گذشته توانستیم مقابل این تیم پرقدرت ظاهر شویم و دیگر حریف دست و پا بسته ای مقابلشان نیستیم؛ بدون شک بازیکنان تلاش می‌کنند که بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برای شرکت و آماده سازی تیم در این رقابتها زمان اندکی داشتیم اما تمام توان خود را بکار می‌گیریم تا موفق باشیم، تصریح کرد: با ترکیبی از بازیکنان نوجوان و جوان در این مسابقات حضور داریم و برای رشد و توسعه تلاش می‌کنیم. 

هافبک خمامی تیم ملی فوتبال دختران گفت: آرزوی هر بازیکنی حضور در مسابقات بین المللی و جام ملتها است. من تجربه حضور در جام ملتها را دارم. امیدوارم بازیکنان دیگر بتوانند در این پیکارهای مهم شرکت کنند تا از اهمیت مهم فوتبال و سطح بالای فنی مسابقات بهره ببرند و در راستای آن برای موفقیت و رشد فوتبال بانوان ایران گام بردارند.

به گفته معصومی،تورنمنت‌های مختلف باعث رشد تیمی و ارتقا بازیکنان از لحاظ فنی می‌شود.

انتهای پیام/۸۵۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads