کد خبر: 220273 - تاریخ: پنج‌شنبه، 10 مارس 2022 - 11:04

مدیر کتابخانه های عمومی خمام خبر داد ؛

۱۴۱ جلد کتاب به کتابخانه عمومی خمام اهدا شد

مدیر کتابخانه های عمومی خمام از اهدای ۱۴۱ جلد کتاب به این کتابخانه خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ مدیر کتابخانه های عمومی خمام از اهدای ۱۴۱ جلد کتاب به این کتابخانه خبر داد.

کبری محمدی روز گذشته در حاشیه بازدید مسئولین محلی در سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور از کتابخانه عمومی خمام به خبرنگار خوبان خبر اظهار داشت: در یک اقدام فرهنگی مهدی همتی یکی از خیرین شهر تعداد ۱۴۱ جلد کتاب به ارزش هفت میلیون تومان در موضوعات مختلف با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و غنی‌سازی منابع کتابخانه‌های عمومی به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اهدا شد.

وی با تاکید بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی در جامعه،گفت: طرح اهدای کتاب باید به عنوان یک سنت حسنه در بین مردم فرهنگسازی و نهادینه شود تا بتوان با این طرح بخشی از نیاز منابع کتابخانه‌های عمومی شهر را برطرف کرد.

مدیر کتابخانه های عمومی خمام در ادامه با بیان اینکه این کتابخانه پیش از شیوع ویروس کرونا بیش از ۱۱۰۰نفر عضو داشت. اما به دلیل تعطیلی‌هایی که به دستور ستاد مبارزه با کرونا شهرستان صورت گرفت، تعداد اعضا کاهش و به ۴۰۱ نفر رسیده، اظهار کرد:در وضعیت قرمز شهرستان ،امانت و برگشت کتابها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی صورت انجام می گرفت و  برنامه‌های فرهنگی را در بستر فضای مجازی دنبال کردیم.

به گفته وی درب کتابخانه عمومی شهر در هر شرایط وضعیت کرونایی باز بوده ولی افراد نمی توانند در وضعیت کرونایی از سالن مطالعه استفاده کنند.

 

 

انتهای پیام/ ۸۹

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads