کد خبر: 220193 - تاریخ: دوشنبه، 7 مارس 2022 - 15:54

فرماندار رشت خبر داد

اتمام عملیات بهسازی آسفالت خروجی ایستگاه راه آهن به سمت شهر رشت

به دنبال مطالبات مردمی و با دستور فرماندار رشت عملیات ترمیم، بهسازی و آسفالت خروجی ایستگاه راه آهن به سمت شهر رشت و عملیات ایمن سازی و نصب سرعت کاه در محور کماکل به پیله داربن در کمتر از یک هفته به انجام رسید.

به گزارش خوبان، حمیدرضا امام پناهی در حاشیه بازدید میدانی از مسیر محدوده روستای فلکده، با اعلام اتمام عملیات بهسازی آسفالت خروجی ایستگاه راه آهن به سمت شهر رشت در محدوده روستای فلکده و همچنین عملیات ایمن‌سازی نقطه حادثه‌خیز در محور کماکل به پیله داربن در کمترین زمان ممکن، گفت: باید دستگاه‌های اجرایی با حساسیت در پی پاسخگویی به مطالبات مردمی باشند.

فرماندار رشت با اشاره به سخنان اخیر ریاست محترم جمهوری در سفر به استان گلستان مبنی بر اینکه (در دولت ما نمی‌شود، نشد، نمی‌گذارند و بهانه‌ها جایی ندارد)، اظهار داشت: در شیوه مدیریت جهادی مسئولین نباید منتظر فراهم آمدن تمام خواسته‌ها باشند.

 

نماینده عالی دولت در مرکز استان با تاکید بر این مطلب که در دولت سیزدهم مردم باید طعم خدمت بی‌منت را بچشند، گفت: در پاسخ به مطالبات مکرر مردمی به عنوان سرمایه‌های اجتماعی نظام و در پی بازدید میدانی صورت گرفته، عملیات بهسازی و آسفالت خروجی ایستگاه راه آهن به سمت شهر رشت در محور رشت به جیرده و عملیات ایمن‌سازی و نصب سرعت کاه در محور حادثه‌خیز کماکل به پیله داربن در مدت زمان کمتر از یک هفته و با تلاش عوامل مربوطه؛ اتمام و به بهره‌برداری رسید.

دکتر امام پناهی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در انتقال بی‌واسطه و به دور از حاشیه موانع و مشکلات به مسئولین، ادامه داد: ضرورت دارد تا نتایج تلاش مسئولین و دست اندرکاران در مسیر خدمت‌رسانی و رفع موانع، برای مردم قابل لمس باشد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads