کد خبر: 220185 - تاریخ: دوشنبه، 7 مارس 2022 - 15:51

مدیر کل دامپزشکی گیلان:

اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار با مشارکت ۳۶ اکیپ

مدیر کل دامپزشکی گیلان با اشاره به اجرای طرح گشت های ویژه نظارت بر بازار مواد خام دامی برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت: ۳۶ اکیپ در این طرح مشارکت می کنند.

به گزارش خوبان ، سهراب عاقبتی ظهر دوشنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، بر ضرورت تشدید نظارت‌ها بر بازار با هدف حفظ سلامت مصرف کنندگان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه طرح تشدید نظارت‌ها بر بازار از ۱۴ اسفند ماه آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، افزود: در قالب این طرح بر مراکز تولید، نگهداری، فرآوری، بسته بندی و عرضه فرآورده‌های خام دامی، کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌ها، هتل‌ها بازدید می‌شود.

مدیر کل دامپزشکی گیلان در ادامه با اشاره به مشارکت ۳۶ واحد سیار و ثابت برای اجرای گشت‌های ویژه نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان، گفت: ایجاد امنیت غذایی شهروندان از اهداف طرح تشدید کنترل نظارت بهداشتی است.

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف را با سامانه اطلاع‌رسانی و پاسخگویی ۱۵۱۲ دامپزشکی در سطح شهرستان‌های استان اطلاع رسانی کنند، اضافه کرد: به محض دریافت شکایت و گزارش‌ها رسیدگی به این موارد در دستور کار قرار می‌گیرد.

عاقبتی از شهروندان خواست تا فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی تهیه کرده و به تاریخ تولید و انقضا محصولات بسته بندی توجه کنند.

کد خبر 5441152
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads