کد خبر: 220146 - تاریخ: شنبه، 5 مارس 2022 - 19:28

ادامه یکه تازی ملوان در مسیر لیگ برتری شدن

لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با تداوم یکه‌تازی ملوان و برتری ارزشمند مس‌کرمان همراه شد.تیم صدرنشین ملوان بندرانزلی در دیداری حساس به میهمانی قشقایی شیراز رفت و با یک گل به پیروزی رسید تا با ۴۶ امتیاز به صدرنشینی مقتدرانه‌اش ادامه دهد.

به گزارش خوبان خبر ؛ هفته بیستم لیگ یک با برگزاری ۹ دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار ملوان بندر انزلی در لحظات پایانی قشقایی را در شیراز با یک گل شکست داد.

شهرداری آستارا با گل‌های سعید دلاور (دو گل) و جواد آقایی‌پور، ۳ بر صفر ماشین‌سازی قعر جدولی را شکست داد و با ۳۰ امتیاز به رده ششم صعود کرد. آرمان گهر پس از هفته‌ها ناکامی با دو گل علی وزیری‌پناه، شهرداری همدان را شکست داد. خوشه طلایی ساوه با یک گل مس شهر بابک را شکست داد و ویستا توربین هم با نتیجه ۲ بر یک مهمانش شمس آذر قزوین را شکست داد.

مس کرمان، دیگر مدعی صعود با دو گل امید باقرپور و میلاد پورصف‌شکن سایپا را مغلوب کرد. استقلال خوزستان برابر خیبر خرم‌آباد به تساوی بدون گل رسید تا شاگردان ویسی در خیبر از دیگر مدعیان عقب بماند. پارس جنوبی در ادامه روند شکست‌ناپذیری‌اش در ۱۴ هفته اخیر، برابر استقلال ملاثانی به تساوی یک بر یک رسید.

در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول، ملوان با ۴۶ امتیاز صدرنشین است و مس کرمان با ۴۰ امتیاز در رده دوم است. آرمان‌گهر با ۳۶ و خیبر خرم‌آباد با ۳۴ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads