کد خبر: 219987 - تاریخ: یکشنبه، 27 فوریه 2022 - 11:24

در اطلاعیه‌ای از سوی آموزش و پرورش اعلام شد ؛

آموزش در مدارس شهرستان خمام حضوری شد

اداره آموزش و پرورش خمام در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اینکه هم اکنون وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرستان نارنجی اعلام شده، تمام مدارس شهرستان از این هفته حضوری شده و فعالیت مهد‌های کودک نیز با رعایت شدید شیوه نامه‌های بهداشتی حضوری است.

به گزارش خوبان خبر ؛ اداره آموزش و پرورش خمام در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اینکه هم اکنون وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرستان نارنجی اعلام شده، تمام مدارس شهرستان از این هفته حضوری شده و فعالیت مهد‌های کودک نیز با رعایت شدید شیوه نامه‌های بهداشتی حضوری است.

در این اطلاعیه در اختیار خوبان خبر قرار گرفته، آمده است: رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی در مدارس الزامی بوده و نظارت بر حسن اجرای روند آموزش (حضوری و در شبکه شاد) بر عهده مدیر آن مدرسه می باشد.

همچنین رعایت فاصله صندلی دانش آموزان(۱.۵ متر) و گروه بندی کلاس های پرجمعیت و حضوری بودن کلاس های کارگاهی هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش مورد تاکید می باشد.

در ادامه این اطلاعیه افزوده شده است، اگر در یک کلاس یک نفر یا بیشتر مبتلا به کرونا بشوند آن کلاس به مدت دو هفته قرنطینه و آموزش بصورت غیر حضوری انجام و اگر دانش آموزان اکثر کلاسها(با انجام آزمایش و است CPR) مبتلا به کرونا شوند مدرسه مورد نظر به مدت دو هفته قرنطینه و آموزش بصورت برخط و در فضای شاد انجام می شود.

 

انتهای پیام/۹۳۶


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads