کد خبر: 219876 - تاریخ: چهارشنبه، 23 فوریه 2022 - 12:19

کلاه‌برداری با قول پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت؛

تماس‌ افراد سودجو با واحدهای اقامتی گیلان/ میراث فرهنگی هشدار داد

برخی افراد سودجو و کلاه‌بردار ضمن تماس با مدیران واحدهای اقامتی گیلان قول پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت داده و تلاش داشتند که اطلاعات شخصی حساب‌های بانکی آن‌ها را بگیرند.

به گزارش خوبان، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان به هنرمندان صنایع‌دستی و مدیران واحدهای اقامتی و گردشگری استان گیلان در خصوص کلاه‌برداری از طریق تماس‌های تلفنی هشدار داد.

ولی جهانی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان در این رابطه اظهار داشت: متأسفانه در روزهای گذشته شاهد تماس‌های افراد سودجو و کلاهبردار با هنرمندان صنایع‌دستی و مدیران واحدهای اقامتی و گردشگرپذیر استان بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: این افراد با معرفی خود با عناوین جعلی به هنرمندان صنایع‌دستی و مدیران واحدهای اقامتی قول پرداخت تسهیلات ارزان قیمت از طریق منابع سفرهای هیأت دولت به استان گیلان را داده و از این طریق قصد دریافت اطلاعات شخصی حساب‌های بانکی را داشته‌اند.

جهانی تصریح کرد: قویاً هرگونه ارتباط این افراد را با نهادهای رسمی و اجرایی کشور تکذیب شده و از این طریق از جامعه هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان، مدیران و صاحبان تأسیسات گردشگری استان گیلان درخواست می‌کنیم تا در صورت وقوع اینگونه از تماس‌ها مراتب به واحد حراست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان و واحدهای یگان‌حفاظت میراث‌فرهنگی مستقر در شهرستان‌ها اطلاع داده شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان افزود: پیگیری‌های قضائی مرتبط با شناسایی این افراد سودجو در حال انجام بوده و هرگونه اطلاع‌رسانی در خصوص پرداخت تسهیلات از طریق مرکز روابط‌عمومی و یا معاونت‌های تخصصی مربوطه به اطلاع عموم خواهد رسید.

منبع:مهر
انتهای پیام/۳۶۹
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads