کد خبر: 219762 - تاریخ: شنبه، 19 فوریه 2022 - 18:59

فرمانده انتظامی شهرستان خمام خبر داد؛

کشف ۴ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در خمام

فرمانده انتظامی شهرستان خمام گفت: با تلاش ماموران انتظامی، انبار احتکار بیش از ۴ هزار لیتر روغن موتور به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال شناسایی و پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمام گفت: با تلاش ماموران انتظامی، انبار احتکار بیش از ۴ هزار لیتر روغن موتور به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال شناسایی و پلمب شد.
سرهنگ “شریف رحیمی اظهار داشت: احتکار کالا و عدم عرضه آن ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می‌کند و پلیس با فعالان این عرصه به شدت برخورد خواهد کرد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه ماموران انتظامی در راستای تشدید اقدامات مقابله با محتکران از احتکار روغن موتور در یک انبار مطلع شدند افزود: پلیس طی هماهنگی قضائی به همراه بازرسان اداره تعزیرات و صمت از این مکان بازدید و ۴ هزار و ۸۱ لیتر روغن موتور احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمام با بیان اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند و گفت: انبار مورد نظر پلمب و در این رابطه متهم ۳۳ ساله دستگیر و به همراه پرونده برای اقدامات قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
این مقام انتظامی در پایان فعالیت‌ اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی و حرکت رو به جلوی کشور عنوان کرد و اذعان داشت: برخورد با مفسدان اقتصادی و اخلالگران نظام مالی یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

 

منبع: روابط عمومی پلیس 

انتهای پیام/۵۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads