کد خبر: 21976 - تاریخ: دوشنبه، 1 آوریل 2013 - 10:00

نیکزاد به درخواست احمدی‌نژاد نامزدشده‌است

خوبان خبر: نماینده مردم اردبیل با بیان اینکه در میان تیم دولت، علی نیکزاد رای آورترین و کارآمدترین فرد است، افزود: استنباط من این است که علی نیکزاد با درخواست رئیس جمهور وارد عرصه انتخابات شده است.

به گزارش خوبان، کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی روز گذشته در شهرستان اردبیل کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد، گفت: معتقدم نیکزاد از وزرای قوی کابینه دولت دهم است و با توجه به اینکه وی از نیروهای خستگی ناپذیر و کاربلد است، حضورش را به فال نیک می گیرم.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده با توجه به مشکلات اقتصادی و لزوم دیپلماسی فعال و کارآمد باید فردی توانمند و دارای اشراف به تمامی حوزه های کاری کشور باشد، افزود: حضور علی نیکزاد در عرصه انتخابات موجب حضور تمام سلایق در صحنه و پلی برای جذب آرای حداکثری مردم خواهد بود.

نماینده مردم اردبیل با بیان اینکه در میان تیم دولت، علی نیکزاد رای آورترین و کارآمدترین فرد است، افزود: استنباط من این است که علی نیکزاد با درخواست رئیس جمهور وارد عرصه انتخابات شده است، چرا که وی به صورت نسبی در حوزه مسکن مهر موفق بوده است.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads