کد خبر: 219740 - تاریخ: جمعه، 18 فوریه 2022 - 22:00

طبق آخرین نقشه رنگ بندی کرونایی کشور ؛

شهرستان خمام و بخش های خشکبیجار و لشت نشاء همچنان در وضعیت قرمز

طبق آخرین نقشه رنگ بندی کرونایی کشور که مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت عصر امروز اعلام کرد، شهرستان خمام و بخش های خشکبیجار و لشت نشا همچنان در وضیعت قرمز کرونایی قرار دارند.

به گزارش خوبان خبر ؛ طبق آخرین نقشه رنگ بندی کرونایی کشور که مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت عصر امروز اعلام کرد، شهرستان خمام و بخش های خشکبیجار و لشت نشا همچنان در وضیعت قرمز کرونایی قرار دارند.

در این گزارش؛ وضعیت کرونایی شهرستان رضوانشهر، نارنجی اعلام شده است و در استان گیلان شهرستان زرد و آبی نداریم.

به گزارش خوبان خبر ، از زمان شیوع بیماری کووید ۱۹ تاکنون، تنها راهکار مقابله با ویروس همه‌گیر کرونا و دژ محکم در برابر این بیماری واکسیناسیون در کنار رعایت توصیه‌های بهداشتی عنوان شده است. اکنون نیز با ظهور سویه اُمیکرون تاکید کارشناسان بهداشتی نیز همچنان اهتمام جدی برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا است و از مردم درخواست می‌شود که حتما دُز یادآور را دریافت کنند.

طبق نظر کارشناسان و متخصصان بهداشتی در صورت رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، فاصله فیزیکی و پرهیز از تجمعات و تداوم روند واکسیناسیون شاهد فروکش کردن هر چه سریعتر موج ششم کرونا در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/۲۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads