کد خبر: 219706 - تاریخ: پنج‌شنبه، 17 فوریه 2022 - 09:15

رئیس سازمان صمت گیلان؛

پرداخت بیش از ۲۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گیلان

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به پرداخت دو هزار و ۱۸۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید از ابتدای امسال تاکنون در استان، گفت: ۵۷۳ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

به گزارش خوبان، فرهاد دلق پوش عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از دو هزار و ۱۸۷ میلیارد تومان تسهیلات در قالب رونق تولید و پرداختی مستقیم از محل منابع بانکی پرداخت شده است.

وی افزود: از این مبلغ ۵۷۳ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی و صنعتی به منظور بازسازی و نوسازی خطوط تولید و ماشین آلات اعطا شده است.

رئیس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه برای جلوگیری از رکود اقتصادی و چالش مالی بخش تولید این اعتبارات پرداخت شده است، اضافه کرد: در سامانه بهین یاب تسهیلات پرداختی توسط بانک‌های عامل و عملکرد آنها به صورت مرتب بررسی و رصد می‌شود.

دلق پوش ادامه داد: تاکنون دو برابر تسهیلات تخصیصی از محل رونق تولید که هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده، تسهیلات پرداخت شده است.

وی با توجه به نیازمندی بسیاری از کارخانجات به تجهیز و بهسازی، گفت: مستهلک شدن و فرسایش ماشین آلات صنعتی و همگام سازی با تکنولوژی روز دنیا با اعطای تسهیلات در این قالب بر افزایش راندمان بهره وری واحدهای صنعتی بسیار اثربخش است.

انتهای پیام/۳۶۹

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads