کد خبر: 219670 - تاریخ: دوشنبه، 14 فوریه 2022 - 16:44

فرمانده انتظامي خمام خبر داد:

۳ تالار‌ پذیرایی متخلف در خمام پلمپ شدند

فرمانده انتظامی خمام با اشاره به برخورد با صنوف متخلف در این شهرستان ، اظهار داشت : به ۱۴واحد صنفی تذکر ، ۳ تالار پذیرایی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ فرمانده انتظامی خمام با اشاره به برخورد با صنوف متخلف در این شهرستان ، اظهار داشت : به ۱۴واحد صنفی تذکر ، ۳ تالار پذیرایی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

سرهنگ شریف رحیمی در خصوص جزییات این خبر، اظهار داشت: با هدف صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در بین اصناف، طرح‌های کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی از سوی پلیس اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این راستا ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی از ۱۸ تالار پذیرایی در شهرستان خمام بازدید کردند افزود: در این راستا به ۱۴ واحد تذکر ابلاغ و ۳ واحد تالار پذیرایی متخلف هم به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات و توجه به تذکرات پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمام به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و نظارت بر اصناف در راستای حفظ سلامتی مردم اشاره کرد و اذعان داشت: مجموعه انتظامی با افراد سودجو که باعث هنجارشکنی می‌شوند، برخورد قانونی می‌کند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متصدیان واحدهای صنفی متخلف به همراه پرونده مربوطه به مرجع قضائی معرفی شدند از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads