کد خبر: 219540 - تاریخ: چهارشنبه، 9 فوریه 2022 - 12:01

جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد

کیف قاپان خانم در دام پلیس گیلان / متهمان ۳ فقره کیف‌قاپی در خمام اعتراف کردند

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری سارقان حرفه‌ای کیف قاپ توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد و گفت: سارقان خانم به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خوبان،سرهنگ حسین حسن‌پور با اشاره به وقوع چند فقره کیف قاپی در اماکن شلوغ و بازار‌های تعدادی از شهرستان‌های استان گیلان طی هفته‌های اخیر گفت : پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه ماموران اداره مبارزه سرقت پلیس آگاهی با بررسی شیوه وقوع سرقت‌ها با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات فنی رد ۲ سارق خانم را در این پرونده‌ها پیدا کردند گفت: پس از شناسایی هویت متهمان، این افراد با هماهنگی قضائی طی عملیات‌های جداگانه در شهرستان رشت دستگیر شدند.

سرهنگ حسین حسن‌پوربا از کشف ۱۱ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی از سارقان خبر داد و افزود: سارقان در تحقیقات پلیس تاکنون به ۳ فقره کیف‌قاپی در خمام، ۳ فقره در رشت، ۲ فقره در لاهیجان، یک فقره در آستانه‌اشرفیه و ۲ فقره در استان مازندران اعتراف کردند.
 

وی گفت: سارقان ۳۱ و ۴۵ ساله که سابقه‌دار هستند با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/۲۲۵

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads