کد خبر: 219519 - تاریخ: چهارشنبه، 9 فوریه 2022 - 13:27

با اعتباری بالغ‌بر ۸۵۰ میلیون تومان ؛

پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی چاپارخانه به بهره برداری رسید

ایگاه اورژانس جاده‌ای چاپارخانه پیش از ظهر امروز با حضور مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ پایگاه اورژانس جاده‌ای چاپارخانه پیش از ظهر امروز با حضور مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی گیلان در مراسم افتتاح پایگاه اورژانس جاده‌ای چاپارخانه با بیان اینکه امسال بیش از ۹۰ هزار مأموریت اورژانس در استان انجام شده است، اظهار کرد: این میزان در مقایسه با سال گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته است.

 پیمان اسدی با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۶ پایگاه اورژانس در استان گیلان به بهره بهرداری رسید، افزود: با توجه به اینکه در مسیر چاپارخانه تصادف های زیادی رخ می دهد با افتتاح این پایگاه اوژانس می توانند کمک شایانی به مردم منطقه در جهت ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی داشته باشد.

وی بابیان اینکه طی یکماه گذشته بیش از ۱۱۰ ماموریت توسط اورژانس چاپارخانه به ثبت رسیده است ، افزود: این منطقه یکی از جاده گلوگاه استان محسوب می شود.

مسوول واحد اورژانس خمام همچنین با تقدیر از تلاش‌های صورت‌ گرفته از سوی مسوولان برای بهره‌برداری از این‌پایگاه، عنوان کرد : در تصادفی‌که اخیراً در محدوده حسن‌رود رخ‌داد و منجر به مصدوم‌شدن ۱۱ نفر شد، پایگاه اورژانس چاپارخانه اولین کدی بود که خود را به صحنه سانحه رساند.

محمد آقایی همچنین از انجام ۲۳۰ الی ۲۵۰ ماموریت به‌طور میانگین توسط واحد اورژانس خمام خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ، این پایگاه به مساحت ۷۰ متر مربع در چاپارخانه قرار گرفته و تا پایگاه شهری خمام ۷ کیلومتر فاصله داشته و تصادفات و حوادث جاده ای خمام به انزلی را به سهولت پاسخ می دهد.با افزایش این پایگاه منطقه خمام به ۲ پایگاه اورژانس مجهز می شود و اعتبار تخصیص یافته در این پایگاه، ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سلامت بوده است.

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام/۱۱۴

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads