کد خبر: 219437 - تاریخ: یکشنبه، 6 فوریه 2022 - 09:37

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

۳ برابر شدن بستری های کرونایی گیلان/ روزهای شلوغ مراکز درمانی

سخنگوی علوم پزشکی گیلان گفت: شاهد دو برابر شدن بستری های کرونایی نسبت به یک هفته گذشته و سه برابر شدن آنان نسبت به دو هفته گذشته هستیم.

به گزارش خوبان ، فردین مهرابیان به تاخت و تاز دوباره کرونا در استان گیلان اشاره و اظهار کرد: براساس آخرین رنگ بندی کرونایی، همچنان پنج شهرستان ماسال، آستانه اشرفیه، لاهیجان، لنگرود و رودبار قرمز هستند.

وی ۱۲ شهرستان گیلان را در وضعیت نارنجی کرونایی دانست که به زودی احتمال قرمز شدن آنها نیز وجود دارد و تصریح کرد: طی روزهای آتی شاهد افزایش تعداد مبتلایان سرپایی و بستری امیکرون خواهیم بود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه مراکز درمانی روزهای شلوغی را سپری می‌کنند، گفت: شاهد دو برابر شدن بستری ها نسبت به یک هفته گذشته و سه برابر شدن بستری ها نسبت به دو هفته گذشته هستیم.

مهرابیان، از بستری شدن ۸۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی روز گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ بیمار بستری داریم که ۵۳ نفر آنان بدحال هستند.

وی با بیان اینکه گیلان رسما درگیر موج ششم کرونا شده و افزایش بیماران سرپایی و بستری را به دنبال دارد، عنوان کرد: در کنار تزریق دز سوم واکسن کرونا، حتما دستورالعمل های بهداشتی اولیه کرونا رعایت شود و از عادی انگاری بیماری اجتناب کنید.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads