کد خبر: 219434 - تاریخ: یکشنبه، 6 فوریه 2022 - 09:31

استاندار گیلان: اجازه فساد به هیچ احدی و گروهی را نمی‌دهم

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر اینکه اجازه فساد به هیچ احدی و گروهی را نمی‌دهم، گفت: فرمانداران و مدیران دولت انقلابی و جهادی، باید فضا را برای کسانی که امنیت، آرامش و رفاه مردم را خدشه‌دار می‌کنند، ناامن سازند تا کسی جرات کار خلاف و فساد را نداشته باشد.

به گزارش خوبان، اسدالله عباسی شامگاه شنبه در جلسه با فرمانداران شهرستان‌های ساحلی اظهار کرد: رئیس جمهوری در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر صیانت از انفال، دستور آزادسازی سواحل را صادر کردند. 

وی با اشاره به اینکه یکی از مصوبات سفر آیت الله رئیسی به گیلان رفع تصرف دستگاه‌های دولتی در سواحل بوده، گفت: نبایستی اجازه دست اندازی به دریا، جنگل و مزارع کشاورزی توسط عده‌ای منفعت طلب و سودجو را بدهیم که همه اینها تهدیدی برای گیلان است. 

به گفته استاندار گیلان، دریا متعلق به همه است و اقتصاد دریا زمانی شکوفا می‌شود که در چارچوب قانون، بهره مندی از آن برای عموم مردم فراهم شود. 

عباسی با تاکید بر رفاه مردم با ایجاد راه‌های دسترسی به ساحل و رعایت ۶۰ متری حریم نوار ساحلی بیان کرد: بر اساس قانون در هر شش کیلومتر باید یک راه دسترسی به ساحل با جاده تا ۹ متر عرض به سمت ساحل طراحی و ایجاد شود، و در این زمینه هم دستورات لازم صادر شده است. 

وی با اشاره به اهمیت استمرار جدی این مهم افزود: گزارش اقدامات انجام شده، پس از جمع آوری، به دفتر رئیس جمهوری ارائه می‌شود. 

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر اینکه اجازه فساد به هیچ احدی و گروهی را نمی‌دهم، تصریح کرد: فرمانداران و مدیران دولت انقلابی و جهادی، باید فضا را برای کسانی که امنیت، آرامش و رفاه مردم را خدشه‌دار می‌کنند، ناامن سازند تا کسی جرات کار خلاف و فساد را نداشته باشد. 

عباسی با تاکید بر برخورد با سودجویان گفت: اگر برای من محرز شود فردی یا گروهی از جایگاه خود سوءاستفاده کرده و به بیت المال، چه در سازمان و اداره‌ای و چه انفال عمومی اعم از جنگل، زمین، محصولات کشاورزی، اقتصاد و معیشت دست اندازی می‌کند، شخصا بدون هیچ تاملی، برخورد قانونی و محکمی خواهم داشت. 

وی همچنین با بیان اینکه به دیدگاه و نقد منتقدان دلسوز به نظام اسلامی احترام می‌گذارم و به عنوان یک استاندار بومی، نظر همه را برای توسعه و آبادانی گیلان گرفته ام، از فضاسازی بعضی افراد که بجای همراهی در جهت قطع دست سودجویان و فرصت طلبان، به نادرستی، عملکرد دولت را زیرسوال می‌برند، انتقاد کرد. 

استاندار گیلان خطاب به فرمانداران افزود: مدیران و فرمانداران وظیفه دارند به این افراد که آدرس غلط می‌دهند و خودشان نادرست صحبت می‌کنند، کسانی که ادعای تقوا و معنویت دارند و بعد هم بی‌تقوایی می‌کنند؛ گزارش اختصاص اعتبار برای استان در حوزه‌های مختلف را که در جهت آبادانی گیلان عزیز است، بیان کنند. 

عباسی با اشاره به اینکه اولویت اساسی خدمت به مردم گیلان در همه بخش‌ها که در مصوبات آمده، را بزودی به مردم از طریق رسانه‌ها گزارش می‌دهم، تصریح کرد: در جلسه شورای اداری همه مسایل مهم گیلان را خدمت رئیس جمهوری عنوان کردم و ایشان نیز دستورات لازم را صادر کردند و سفر هیات دولت دستاوردهای خوبی داشته است. 

وی با ابراز تعجب از رفتار عده‌ای که مردم را ناامید می‌کنند و بر طبل ناامیدی می‌کوبند، خطاب به مدیران گفت: موارد امیدبخش را به مردم بگویید تا موجبات استمرار امید به دولت انقلابی و جهادی شود. 

استاندار گیلان انقلابی بودن را بر اساس معیارهای تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و افزود: معیار و شاخص انقلابی بودن را مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ترسیم کرده‌اند و همگان موظف به حرکت در این چارچوب برای نیل به توسعه هستیم. 

نماینده عالی دولت در گیلان با انتقاد از دخالت‌هایی که در کار دولت می‌شود، بیان کرد: پاسخگوی عملکردها، نماینده عالی دولت در گیلان است و بر این مبنا، بررسی‌های لازم برای انتصاب افراد را انجام می‌دهم، البته برای توسعه استان، نظر همه دلسوزان را گرفته‌ام، به دیدگاه و نقد افراد احترام می‌گذارم و در بستر آرامش، افراد را برای خدمت انتخاب می‌کنم. 

وی با اشاره به بیان نظرات مختلف از سوی افراد در دیدار نخبگان، علماء، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم استان با رئیس‌جمهوری بیان کرد: اینها مواردیست که وجود دارد، درحالی‌که برخی، خود را به ندیدن و نشنیدن می‌زنند درحالیکه موارد اشاره شده را از طریق رسانه‌ها به مردم می‌گویم. 

به گفته استاندار گیلان، قطار خدمت به مردم در گیلان سرعت گرفته و در حال حرکت است، پرتاپ سنگ به قطار اصابت نمی‌کند و مانع حرکت شتابان آن نمی‌شود. 

عباسی به فرمانداران تاکید کرد که در برابر حرام خواران، زمین خواران، ساحل خواران، جنگل خواران و فساد خواران، در راستای حفظ حقوق مردم محکم بایستید چرا که کارهای انجام نشده زیادی وجود دارد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads