کد خبر: 219388 - تاریخ: جمعه، 4 فوریه 2022 - 15:30

فرماندار خمام در حاشیه برپایی میز خدمت خبر داد؛

سازمان میراث‌ فرهنگی، هلال احمر و اداره بنیاد مسکن به زودی در شهرستان استقرار می یابند

فرماندار خمام از استقرار دستگاه های اجرایی خیر داد، افزود: سازمان های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هلال احمر و اداره بنیاد مسکن از جمله اداراتی هستد که بزودی در شهرستان راه اندازی می شود.

به گزارش خوبان خبر؛ ظهر امروز مسئولان شهرستان خمام با حضور در محل اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه، در قالب اجرای طرح میز خدمت، به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی کردند.

این میز خدمت که با اطلاع‌رسانی در روزهای گذشته فضاهای مجازی برگزار شد ، مسولین شهرستانی  درمیان مردم قرار گرفتند و به صورت مستقیم مشکلات مردم را شنیده و دستورات لازم برای تسریع حل مشکلات آنان را صادر کردند.

فرماندار شهرستان خمام در گفتگو با خوبان خبر با اشاره یه اینکه میز خدمت این امکان را در دستگاه‌ها فراهم می‌کند که مردم بدون مراجعه حضوری به سازمان‌ها و دستگاه‌های اداری امور خود را پیگیری کنند،افزود: در این میز مدیرکل بنیاد مسکن و معاون بنیاد شهید و دستگاه های اجرایی شهرستان حضور داشتند.

اسفندیار حوشن با بیان اینکه در مناسبت های مختلف میز خدمت در شهر و دهستان های شهرستان برپا خواهد شد،گفت: مردم هم به این میزخدمت مراجعه و مشکلات خود را با مسولان مربوطه در میان بگذارند و مسئولین هم وظیفه دارد مشکلات آنها را بررسی کنند.  

وی همچنین از استقرار دستگاه های اجرایی در خمام خیر داد، افزود: سازمان های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هلال احمر و اداره بنیاد مسکن از جمله اداراتی هستد که بزودی در شهرستان راه اندازی می شود.

به گزارش خوبان خبر ، در حاشیه میز مردم توسط هلال احمر  با هدف ارتقا سطح سلامت به صورت رایگان ویزیت شدند. 

 

انتهای پیام/۶۶۳


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads