کد خبر: 219380 - تاریخ: پنج‌شنبه، 3 فوریه 2022 - 20:42

درهفته اول لیگ دسته اول والیبال گیلان؛

بردخانگی تیم رضایی خمام مقابل شالیزار صومعه سرا

هفته اول رقابت های لیگ یک والیبال گیلان عصر امروز یک دیدار در سالن تختی خمام برگزار شد و تیم رضایی خمام برابر تیم شالیزار صومعه سرا به میدان رفت.

به گزارش خوبان خبر ،هفته اول رقابت های لیگ یک والیبال گیلان عصر امروز یک دیدار در سالن تختی خمام برگزار شد و تیم رضایی خمام برابر تیم شالیزار صومعه سرا به میدان رفت.

در بازی های انجام شده این رقابت ها تیم های والیبال رضایی خمام و شالیزار صومعه سرا به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم والیبال رضایی خمام در یک دیدار نزدیک با نتیجه سه بر دو حریفش را  شکست داد.

شالیزار صومعه سرا در ست اول و دوم دیدار را بهتر از حریف خود آغاز کرد و ۱۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد.

ست سوم صحنه رقابت تماشایی و نفس‌گیر تیم‌های رضایی خمام و شالیزار صومعه سرا بود، تیم شالیزار صومعه سرا در امتیاز ۲۵ می‌توانست با گرفتن یک امتیاز این ست را به سود خود به پایان برد اما خمامی ها این اجازه را به آنها ندادند اما بازیکنان رضایی خمام عملکرد خوبی داشتند و این ست را با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ به نفع خود به پایان بردند.

 درست چهار و پنجم این مسابقه تیم رضایی خمام موفق شد به ترتیب با نتیجه ۲۵ بر ۱۲ و ۱۵ بر ۸ به پیروزی دست یافت تا اولین برد خانگی یاران گلپور در لیگ دسته اول را از آن خود کند.

انتهای پیام/۲۲۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads