کد خبر: 219310 - تاریخ: چهارشنبه، 2 فوریه 2022 - 00:29

در واکنش به مطالب مطرح شده در فضای مجازی ؛

شهردار خمام ادعای رهاسازی سگ ولگرد در یکی از روستاهای بخش مرکزی خمام را رد کرد

هردار خمام با رد ادعای مطرح‌شده در فضای مجازی درخصوص رهاسازی سگ‌های ولگرد این‌شهر در یکی‌از روستاهای بخش مرکزی، از پیگیری حقوقی شهرداری درخصوص حواشی مذکور خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ شهردار خمام با رد ادعای مطرح‌شده در فضای مجازی درخصوص رهاسازی سگ‌های ولگرد این‌شهر در یکی‌از روستاهای بخش مرکزی، از پیگیری حقوقی شهرداری درخصوص حواشی مذکور خبر داد.

 ابوالحسن سیمایی با تاکید آنکه در مورد رها کرد سگ‌های فاقد صاحب و ولگرد در خمام از شهرهای همجوار ادله کافی وجود دارد، افزود: موضوع افزایش شمار سگ‌ها نه فقط یک معضل شهری، بلکه شهرستانی‌است.

وی با اشاره به ادعای عضو شورای یک روستا که شهرداری اقدام به رهاسازی سگ‌ها در آن‌ منطقه کرد، تصریح کرد : فرد مذکور با حضور در شهرداری بدون ارائه مدرک و سند، چنین‌ادعایی‌را مطرح کرده؛ که فارغ‌از نادرستی آن، این‌عضو شورا می‌بایست ضمن آگاهی به شرح و حدود وظایف خود، موضوع را از طریق بخشداری مربوطه پیگیری و با شهرداری در میان می‌گذاشت.

شهردار خمام مراجعات بسیاری در چندماه اخیر به شهرداری وجود داشته که حاکی‌از حساسیت و نگرانی شهروندان از حضور پرشمار سگ‌ها، به‌خصوص برای زنان و بانوان در صبح‌ها داشته؛ اما شهرداری خمام با توجه به حساسیت‌هایی که عملکرد برخی‌از شهرداری‌های کشور ایجاد نموده، به‌دنبال آسیب‌رساندن یا کشتن حیوانات نبوده و راهکار عملی و صحیح با بهره‌گیری از نکته‌نظرات حامیان حیوانات و تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در این‌حوزه را دنبال می‌کند.

به گفته سیمایی ،  در رابطه با این‌موضوع رایزنی‌هایی با دستگاه‌های ذیربط انجام شده و فردا جلسه‌ای در شهرداری با حضور بخشداران مرکزی و چوکام، نمایندگان محیط زیست، دامپزشکی و اعضای چندین تشکل مردم‌نهاد به‌منظور ساماندهی سگ‌های ولگرد برگزار خواهد شد.

منبع: خمام نیوز
انتهای پیام/۲۱۵
 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads