کد خبر: 219296 - تاریخ: سه‌شنبه، 1 فوریه 2022 - 20:41

رییس شورای اسلامی شهر خمام خبر داد :

بودجه ۴۰ میلیارد تومانی شهرداری خمام برای ۱۴۰۱ مورد موافقت قرار گرفت

رییس شورای اسلامی شهر خمام گفت: بودجه ۴۰ میلیارد تومانی شهرداری خمام برای ۱۴۰۱ مورد موافقت قرار گرفت.

به گزارش خوبان خبر ؛  رییس شورای اسلامی شهر خمام با اشاره به بررسی بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری در جلسه عادی این‌شورا، عنوان کرد : بودجه پیشنهادی شهرداری توسط شهردار و معاونین واحدهای مرتبط، با گزارش واحد مالی به اعضای شورا ارائه گردید، که پس‌از بحث و تبادل نظر، اعضای شورا با افزایش حدود ۶۲ درصدی آن موافقت نمودند.
جلیل غیاثی  افزود : بودجه سال ۱۴۰۰ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان بوده، که ۱۷میلیارد و پانصد میلیون تومان از آن در ۹ ماهه نخست سال جاری محقق شده است.
وی با تاکید بر اینکه این‌بودجه برای سال ۱۴۰۱ با افزایش ۶۲ درصدی به ۴۰ میلیارد تومان افزایش یافته، که ۲۱ میلیارد تومان از آن عمرانی و ۱۹ میلیارد تومان جاری می‌باشد، خاطرنشان کرد : افزایش مذکور به‌معنای اختصاص بودجه میلیاردی از سوی دولت نبوده و شهرداری با توجه به افزایش درجه و شهرستان‌شدن خمام نیازمند توسعه پایدار و انجام پروژه‌های عمرانی است، که باید بتوانیم با افزایش بودجه فعال‌تر عمل نموده و برخی‌از عقب‌ماندگی‌ها جبران گردد.

 گفتنی است ، چندین‌جلسه اخیر شورای شهر خمام با توجه وعده برگزاری جلسات علنی، بدون اطلاع به رسانه‌ های محلی برگزار شده است.

منبع : خمام نیوز

انتهای پیام/۵۵۵۵

 
 
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads