کد خبر: 219253 - تاریخ: دوشنبه، 31 ژانویه 2022 - 21:23

سرپرست مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمام:

رعایت پروتکل های بهداشتی در خمام ۳۰ درصد است

 احمد لسانی از کاهش دستور العمل های بهداشتی در خمام افزود: رعایت دستور العمل بهداشتی در خمام ۳۰ درصد است لذا باید سریعا ستاد بحران کرونا در این شهرستان تشکیل شود در غیر این صورت شاهد بحرانی بودن شرایط خواهیم بود.

به گزارش خوبان خبر ، سرپرست مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمام  امروز در گفتگو با خوبان خبر با بیان اینکه روند شیوع امیکرون بسیار زیاد است، اظهار کرد: امیکرون روند ابتلا را خواهد زد ولی خوشبختانه مرگ‌و میر کمی دارد ولی این مهم نباید سبب شود تا مردم پروتکل را رعایت نکنند.

 احمد لسانی علائم امیکرون را به مانند آنفولانزا دانست و گفت: علائم امیکرون شبیه آنفولانزا بوده و طبق اعلام وزارت بهداشت امسال هیچگونه انفولانزا نداشته و همه امیکرون است.

 وی از کاهش دستور العمل های بهداشتی در خمام افزود: رعایت دستور العمل بهداشتی در خمام ۳۰ درصد است لذا باید سریعا ستاد بحران کرونا در این شهرستان تشکیل شود در غیر این صورت شاهد بحرانی بودن شرایط خواهیم بود.

لسانی، عمده ترین دغدغه مسوولان بهداشتی خمام را مسئله آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: انتظار داریم آموزش دانش آموزان شهرستان به صورت مجازی اننجام شود . 

انتهای پیام/۲۲۲
 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads