کد خبر: 219122 - تاریخ: جمعه، 28 ژانویه 2022 - 21:07

در جلسه شورای اداری شهرستان های خمام و رشت مطرح شد:

ضرورت رسیدگی به وضعیت محور خمام به خشکبیجار تا نگاه وِیژه وزیر به استقرار ادارات شهرستانی

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه شهرداری‌های شهرستان مشکلات فراوانی وجود داد، افزود: استقرار فرمانداری خمام انتظار فراوان مردم بود که اتفاق افتاد و می‌خواهیم که مجوز شهرداری چوکا هم احیا شود.

به گزارش خوبان خبر ؛ امام‌جمعه خمام نیز در جلسه شورای اداری شهرستان های خمام و رشت با بیان اینکه شهرستان خمام در دوازدهم آبان ۹۹ به‌عنوان شهرستان ابلاغ‌شده اما تاکنون یک اداره تأسیس نشده است، اظهار کرد: خمام جاده مرگی دارد که باوجود دریافت بودجه ملی هنوز تمام نشده و بیش از ۱۰ سال است که هنوز تکمیل‌نشده و قربانیان زیادی داشته است.

حجت‌الاسلام اسدالله‌زاده با تأکید بر اینکه مردم خمام میراث دار مجتهدانی مانند آیت‌الله خمامی هستند که همراه با شیخ فضل‌الله در حرم عبدالعظیم حضورداشته و بسیاری از خمامی‌ها از یاران میرزا کوچک بودند، هستند افزود: امیدواریم که مردم ثمره حضور شما را حس کنند، مردم فرق مسئولان انقلابی را با سایر مسئولان حس کنند اگر می‌خواهیم مردم پایدار باشند باید مدیران پایداری ببینند.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه شهرداری‌های شهرستان مشکلات فراوانی وجود داد، افزود: استقرار فرمانداری خمام انتظار فراوان مردم بود که اتفاق افتاد و می‌خواهیم که مجوز شهرداری چوکا هم احیا شود.

جبار کوچکی نژاد، با بیان اینکه حدود سیصد دهیاری چشم‌انتظار کمک‌های وزارت کشور برای بهبود زیرساخت‌ها می‌باشند گفت: استان گیلان جزء محدود است آن‌هایی است که بیمارستان جامعه ندارد و ما از این حیث استان محروم هستیم درمانی در گیلان بسیار گران است و این موضوع برای گیلا

ن غیرقابل توجه است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آب شرب و مسئله فاضلاب نیازمند تأمین منابع ملی است افزود: در خصوص برخی از کارخانه‌های احیا شد نیز هنوز درگیری‌های غذایی وجود دارد و نیازمند نگاه ویژه در این حوزه هستیم.

بیمارستان جامع ندارد و ما محروم هستیم درمان در گیلان گران است، در حوزه درمان مشکل داریم و در خصوص آب، کمترین شهر از نظر آب شرب، خود شهر آب شهر ندارند، فاضلاب سنگین است و نیاز به منابع ملی است.

دیگر نماینده نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی  در این جلسه با اشاره به اینکه زمین‌های بستر رودخانه سفیدرود را فروختند و حتی سند نیز زدند، اظهار کرد: وضعیت راه‌های روستایی استان گیلان به دلیل اقلیم جغرافیای خود بسیار نامناسب است.

محمد رضا احمدی در پایان با بیان تأکید بر اینکه پیگیر جاده مرگ خمام و خشکبیجار باشید، گفت: جاده رشت به سنگر از جنگ جهانی دوم همچنان به همان صورت باقی مانده است و متأسفانه به بهانه احداث راه آهن رشت به انزلی خیلی از جاده‌ها و زیرساختها نابود شدند.

انتهای پیام/۵۲۵۲۵

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads