کد خبر: 219026 - تاریخ: سه‌شنبه، 25 ژانویه 2022 - 17:23

با شکست مقابل پگاه گیلان ؛

تیم فوتبال تقی خواه خمام از صعود به لیگ برتر گیلان بازماند

در حساس‌ترین تقابل هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال گیلان، امروز در ورزشگاه نیروی دریایی رشت، تیم فوتبال تقی خواه خمام مهمان پگاه گیلان بودند، دیداری که برای تیم فوتبال تقی خواه خمام صعود به لیگ برتر فوتبال گیلان سرنوشت ساز بود.

به گزارش خوبان خبر؛  در حساس‌ترین تقابل هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال گیلان، عصر امروز در ورزشگاه نیروی دریایی رشت، تیم فوتبال تقی خواه خمام مهمان پگاه گیلان بودند، دیداری که برای تیم فوتبال تقی خواه خمام این بازی برای صعود به لیگ برتر فوتبال گیلان سرنوشت ساز بود.

 نیمه اول این بازی با میدان‌داری پگاه گیلان آغاز شد و دقیقه ۶ بازی تیم میزبان دروازه تقی خواه خمام را باز کرد تا تیم پگاه از حریف خود پیش بیفتند، پس از گل تیم فوتبال تقی خواه خمام برای جبران گل خورده حملات متعددی را روی دروازه حریف ترتیب دادند اما نتیجه در پی نداشت و با همین نتیجه نیمه اول را به سود تیم رشتی خاتمه یافت.

نیمه دوم تقی خواه خمام بازی را هجومی آغاز کردن و چندین موقعیت خوب بر روی دروازه میزبان بدست آمد که نتیجه‌ای البته برای تیم خمامی در بر نداشت و در ادامه این مسابقه و در دقیقه ۸۰ بازی بار دیگر پگاه گیلان توانستد دروازه تیم تقی خواه خمام را باز کند تا نتیجه ۹۰ دقیقه نبرد ۲ بر صفر به به سود تیم رشتی به پایان برسیدتا تیم خمامی از صعود به لیگ برتر فوتبال گیلان باز بماند.

انتهای پیام/۵۲۲۲

 

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads