کد خبر: 218968 - تاریخ: شنبه، 22 ژانویه 2022 - 08:56

استاندار گیلان:

عمده مشکل گیلان مربوط به مدیریت است

استاندار گیلان با بیان اینکه عمده مشکل استان مربوط به بخش مدیریتی است، گفت: بانیان وضع موجود قطعاً جا به جا می‌شوند و بر اساس شاخص‌ها، مدیران لایق را جایگزین آنها می‌کنیم.

به گزارش خوبان، اسدالله عباسی شامگاه جمعه در نخستین گفتگوی تلویزیونی با مردم گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم در شرایط خوبی کشور را تحویل نگرفت، اظهار کرد: کشور و به تبع آن استان گیلان در حوزه مدیریت کرونا، ذخیره کالاهای اساسی و تورم شرایط خوبی نداشت.

استاندار گیلان با بیان اینکه پس از روی کار آمدن، با کمک مردم توانستیم رتبه اول واکسیناسیون را در کشور به دست آوریم، افزود: در حوزه اقتصادی نیز پیشرفت‌های خوبی کسب کردیم و سیر صعودی تورم نزولی شده و در تلاش هستیم که نرخ گذاری انجام شود تا مردم با افزایش روزانه قیمت کالاها مواجه نشوند.

وی با اشاره به اینکه اکثر واحدهای تولیدی گیلان به دلایل نبود تسهیلات و خرابی دستگاه‌ها یا بروکراسی‌های زائد اداری به تعطیلی کشیده شده‌اند، ادامه داد: از عمده مشکل گیلان در بخش مدیریت آگاه هستیم.

عباسی در ادامه به صدور بیش از ۵۲ مجوز بی نام اشاره و تصریح کرد: در این مجوز سرمایه گذاران دیگر نیازی به طی کردن مراحل اداری برای اخذ مجوز ندارند و استعلامات و مجوزها در بخش‌های مختلف صادر شده و از سرمایه گذاران فراخوان کردیم که بدون تشریفات اداری در استان سرمایه گذاری کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه تاکنون شش هزار و ۵۰۰ نفر مربوط به نهادهای حمایتی یعنی کمیته امداد و بهزیستی مشغول به کار شدند، گفت: تلاش ما این است که ظرفیت‌های فعلی را افزایش دهیم.

استاندار گیلان با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم در خصوص به کارگیری از جوانان در بخش‌های مختلف، عنوان کرد: از فرمانداران منصوب شده خواستم که از جوانان برای بخش معاونت و بخشداری‌ها استفاده کنند تا با این کار قدمی در راستای کادرسازی نیروهای جوان برداشته شود.

وی به استفاده از ظرفیت نخبگان اشاره و بیان کرد: قطار توسعه حرکت کرده و آینده خوبی در پیش داریم و نیاز است که با کمک و همکاری یکدیگر موانع را از پیش رو برداریم.

عباسی با بیان اینکه گیلان ظرفیت بالایی در بخش کشاورزی و تولید انواع مرکبات دارد، تصریح کرد: مرکز تحقیقات کیوی به زودی در غرب گیلان راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه اختلاف نظرهایی در انتصاب افراد در بخش‌های مختلف وجود دارد و به همین دلیل برخی به عنوان سرپرست انتخاب شده و در صورت داشتن عملکرد مدیریتی خوب می‌توانند به کار خود ادامه دهند، افزود: بانیان وضع موجود قطعاً جا به جا می‌شوند و بر اساس شاخص‌ها، مدیران لایق را جایگزین آنها می‌کنیم.

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads