کد خبر: 218893 - تاریخ: چهارشنبه، 19 ژانویه 2022 - 10:44

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

دستگیری جاعل ۳۵۰ هزار میلیارد ریالی زمین های ملی انزلی

فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری یک متصرف و جاعل ۶۲ ساله خبر داد و گفت: وی زمین ۷۲ هکتاری به ارزش ۳۵۰ هزار میلیارد ریال را تصرف و اسناد را جعل کرده بود.

به گزارش خوبان، سردار عزیزاله ملکی، در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، با تاکید بر مبارزه جدی مجموعه انتظامی با متخلفان اقتصادی، زمین‌خواران و افرادی که به هر نحوی قصد تصرف اراضی ملی و طبیعی را دارند اظهار داشت: برخورد با متصرفان اراضی ملی به طور مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی افزود: در پی وصول یک فقره پرونده قضائی مبنی بر جعل اسناد اراضی ملی در منطقه “حسن‌رود” بندرانزلی و تصرف آن، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی استان گیلان قرار گرفت.

 
فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم این پرونده پس از رأی قضائی متواری شده است افزود: ماموران پلیس با انجام بررسی‌های پلیسی و اشرافیت اطلاعاتی محل اختفاء این جاعل و متصرف ۶۲ ساله را در استان تهران شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیر کننده وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی از معرفی متهم این پرونده به مرجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش این زمین ۷۲ هکتاری را ۳۵۰ هزار میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار ملکی در پایان تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌ها با پلیس در مقابله با زمین‌خواران و متجاوزان به حقوق بیت‌المال را بسیار موثر دانست و از شهروندان خواست، هرگونه اطلاع از تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو را برای اقدام قانونی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads