کد خبر: 218857 - تاریخ: دوشنبه، 17 ژانویه 2022 - 21:34

لباس سفید اولین برف زمستانی بر تن خمام

به گزارش خوبان خبر ؛ نخستین برف زمستانی در خمام ، از ساعات پایانی روز گذشته آغاز و بارش برف باعث خوشحالی مردم شد و با ایجادهوایی دل انگیز طراوت خاصی به شهربخشید. همانطور که سازمان هواشناسی پیش بینی کرده بود خمام هم مانند بسیاری از نقاط استان پس از عبور سامانه بارشی و استقرار […]

به گزارش خوبان خبر ؛ نخستین برف زمستانی در خمام ، از ساعات پایانی روز گذشته آغاز و بارش برف باعث خوشحالی مردم شد و با ایجادهوایی دل انگیز طراوت خاصی به شهربخشید.

همانطور که سازمان هواشناسی پیش بینی کرده بود خمام هم مانند بسیاری از نقاط استان پس از عبور سامانه بارشی و استقرار پرفشار افت محسوس دما شاهد برتن کردن لباس سفید شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ محمد دادرس با اشاره به آخرین وضعیت آب‌وهوای گیلان، اظهار کرد: طی امروز دوشنبه و امشب، فعالیت سامانه بارشی و سرد با شدت و ضعف در استان تداوم داشته و به‌تناوب شاهد بارش برف، بارش مخلوط برف و باران و در بعضی مناطق بارش باران خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان یانکه روز سه‌شنبه و چهارشنبه با توجه به شرایط پایدار جو، شرایط برای یخبندان گسترده و سراسری در استان مهیا است، تصریح کرد: بنابراین لغزندگی جاده‌ها، محورهای مواصلاتی کوهستانی و معابر و همچنین احتمال آسیب به محصولات کشاورزی وجود دارد.

دادرس با بیان اینکه به‌تدریج در طی روز در ارتفاعات وزش باد جنوبی گاهی شدید پیش‌بینی می‌شود، گفت: یک سامانه بارشی جدید مجدداً برای اواخر وقت چهارشنبه تا پنجشنبه هفته جاری به منطقه نفوذ خواهد کرد می‌تواند بارش باران و برف به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/۵۵

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads