کد خبر: 218767 - تاریخ: شنبه، 15 ژانویه 2022 - 15:21

 در رده سنی بزرگسالان و 24 امتیاز ؛

تیم آریانا خمام نایب قهرمان مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاههای استان گیلان شد

فرات و تیم های مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاههای استان گیلان روز گذشته در سالن ورزشی پندار چوکام معرفی شدند.

به گزارش خوبان خبر؛ نفرات و تیم های مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاههای استان گیلان روز گذشته در سالن ورزشی پندار چوکام معرفی شدند.

در این دوره از رقابت‌ها ۱۱۸ شرکت کننده از مجموع ۲۴ باشگاه استان  گیلان با یکدیگر به رقابت پرداختند ،  در بخش تیمی در رده سنی نوجوانان تیم های عقاب گیلان با ۴۰ امتیاز مقام اول را کسب کرد و پوریای ولی رودسر با ۴۰ امتیاز و بابک خشکبیجار با ۲۴ امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین  رده سنی جوانان پوریای ولی رودسر با ۴۳ امتیاز مقام در سکوی نخست ایستاد و  جزیره صومعه سرا با ۳۷ امتیاز مقام دوم و اوج پره سر با ۲۹ امتیاز مقام سوم را کسب کردند. 

 در رده سنی بزرگسالان نیز رعوف رشت با ۴۱ امتیار، آریانا خمام با ۳۴ امتیاز و آکو رشت با ۲۳ امتیاز مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در ادامه این رقابتها پوریا سنگر با ۴۹ امتیاز به مقام اول رسید و ادمان رشت با ۳۶ امتیاز مقام دوم و عقاب گیلان با ۳۳ امتیاز مقام سوم رده سنی پیشکسوتان به خود اختصاص دادند.

به گزارش خوبان خبر ؛ در بخش انفرادی این رقابتها ، رضا احمدی در وزن ۷۴ کیلوگرم نوجوانان مدال برنز را کسب کرد و ابراهیم ربیع زاده وزن ۶۶ کیلوگرم به مدال طلا و مجتبی توحیدی در وزن ۶۶ کیلوگرم جوانان به مدال نقره دست یافتند.

ذر ادامه این مسابقات قربان برنجی در مستر ۲ پیشکسوتان صاحب مدال طلا شد و در بخش پیشکسوتان حمید رئوفی در وزن ۸۲ کیلوگرم از باشگاه آریانا به مدال برنز دست پیدا کرد.

همچنین احمد کاظمی در وزن ۹۳ کیلوگرم بزرگسالان از باشگاه پندار چوکام و بابک مهرپور در وزن ۱۰۵ کیلوگرم بزرگسالان از باشگاه روح بخش موفق به گردن آویز طلا شدند.

گفتنی است، عباس کاظمی، بابک مهرپور، قربان برنجی، فریبرز جنید و احمد کاظمی به عنوان داور در این دوره از رقابتها به داوری پرداختند.

 

 

انتهای پیام/۱۱۵

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads