کد خبر: 218762 - تاریخ: شنبه، 15 ژانویه 2022 - 11:47

رئیس هیات گلف استان گیلان خبر داد؛

برای احداث زمین چمن گلف روستای باقرخاله چوکام مورد موافقت قرار گرفت

مدتی است که زمزمه احداث بزرگترین زمین چمن گلف کشور در استان گیلان به گوش می‌رسد و به همین دلیل چند زمین برای احداث این مجموعه توسط مسئولان هیات گلف گیلان پیشنهاد شد.

به گزارش خوبان خبر ، مدتی است که زمزمه احداث بزرگترین زمین چمن گلف کشور در استان گیلان به گوش می‌رسد و به همین دلیل چند زمین برای احداث این مجموعه توسط مسئولان هیات گلف گیلان پیشنهاد شد.

با این وجود زمینی در خمام که به تازگی به شهرستان ارتقا یافته ، مورد موافقت احداث این مجموعه قرار گرفته و به همین دلیل هم اینک همه نگاه‌ها به سمت احداث این مکان ورزشی در گیلان است تا کار احداث آن تسریع یابد.

رئیس هیات گلف استان گیلان نیز در این خصوص اظهار داشت: از طریق استانداری گیلان، شرایط احداث کاملترین زمین چمن گلف کشور در حال پیگیری و بررسی است و امیدواریم که به زودی کلنگ احداث این مکان ورزشی به زمین زده شود.

سارا نوروزی ادامه داد: ما هفت زمین را در شهرهای مختلف استان گیلان برای احداث زمین چمن گلف ارائه دادیم که در نهایت زمین روستای باقرخاله  چوکام  مورد قبول و موافقت قرار گرفت.

وی افزود: با این وجود، کیمیا تنهایی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان از این زمین بازدید کرد و هم اینک نیز از سوی استانداری گیلان، قرار است منابع مالی احداث این مجموعه پیگیری و تامین شود.

رئیس هیات گلف گیلان اضافه کرد: این زمین چمن گلف قرار است با ۱۸ میدان در شهرستان خمام گیلان احداث شود که بزرگترین و کاملترین نوع خود در کشور محسوب می‌شود چون زمین چمن گلف انقلاب تهران که هم اینک بزرگترین نوع خود در کشور محسوب می‌شود، ۱۳ میدان دارد.

نوروزی به تاثیرات مثبت احداث این زمین چمن گلف در گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: احداث این مجموعه ورزشی می‌تواند در بخش استعدادیابی و همچنین تربیت قهرمان‌های این رشته در استان گیلان تاثیر مثبت و بسزایی داشته باشد.

وی یادآور شد: علاوه بر این نیز، از لحاظ گردشگری و جذب توریسم ورزشی و همچنین میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی ، از دیگر فواید احداث بزرگترین و کاملترین زمین چمن گلف کشور در گیلان است.

 

منبع:ایرنا

انتهای پیام/۳۳

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads