کد خبر: 218726 - تاریخ: جمعه، 14 ژانویه 2022 - 22:52

در هفته چهارم دسته یک شطرنج گیلان ؛

دربی خمام به تساوی کشیده شد

هفته چهارم مسابقات لیگ برتر و دسته یک شطرنج گیلان،عصر امروز در تالار مهد اندیشه هیات شطرنج گیلان برگزارشد.

به گزارش خوبان خبر ؛ هفته چهارم مسابقات لیگ برتر و دسته یک شطرنج گیلان،عصر امروز در تالار مهد اندیشه هیات شطرنج گیلان برگزار شد.

در بازی های انجام شده در لیگ برتر،مجتمع آریای لوشان و بانک ملی به ترتیب مقابل کارخانه برنجکوبی مجلسی گیلان و باشگاه پیشگام بانتیجه مشابه ۳ بر ۱ به پیروزی رسیدند،

پخش عقاب گیلان بانتیجه ی ۳٫۵ بر ۰٫۵ باشگاه شطرنج پیشگام قلعه راا زپیش رو برداشت و هیات شطرنج لنگرود هم ۲٫۵ بر ۱٫۵ ازپس کارخانه برنجکوبی مجلسی رشت برآمد و بازی کانون وکلای دادگستری گیلان مقابل باشگاه نخبگان ۲ بر ۲ مساوی شد اما شهرداری خمام درروزی که استادبزرگ پور رمضانعلی حاضرشد به دلیل این که میز ۱ تیم درفک راه شمال شرایط بازی را نداشت بازی خود را معوق کند در سه میز دیگر به دو بر و یک تساوی دست یافته و توانست صرف نظر از نتیجه بازی میز۱نتیجه را به سود خود خاتمه دهد.

 اما در بازی های انجام شده لیگ یک تیم چای حشمت فومن ۳٫۵بر۰٫۵ سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان را برد. بنادرو دریانوردی انزلی ۲٫۵ بر ۱٫۵چرم آفتابگردن را از پیش رو برداشت مهمانپذیر قلعه صلصال تالش ۳٫۵ بر۰٫۵ جام جم را با شکست مواجه کردو باشگاه شطرنج نخبگان هم ۳ بر ۱ توزیع برق راشکست داد. ضمن اینکه در دربی خمام ، شورای شهر خمام مقابل آموزشگاه رانندگی صالحی و همچنین کارخانه برنجکوبی مجلسی مقابل باشگاه شطرنج پیشگام قلعه ۲ بر ۲ مساوی شد.

 

انتهای پیام/۲۲۵

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads