کد خبر: 218685 - تاریخ: پنج‌شنبه، 13 ژانویه 2022 - 12:40

شهردار خمام خبر داد :

اجرای فاز نخست کاشت درختان نخل در بلوار معلم

شهردار خمام از اجرای فاز اول کاشت درختان نخل در بلوار معلم این شهر خبر داد.

به گزارش خوبان خبر، شهردار خمام از اجرای فاز اول کاشت درختان نخل در بلوار معلم این شهر خبر داد.

ابوالحسن سیمایی با اشاره به ضعف جدی شهر خمام در مبلمان شهری و فضای سبز، عنوان کرد : اقدام برای زیباسازی بلوار معلم با کاشت ۱۳ عدد درخت نخل حدوداً ۶ متری با فاصله ۳۰ متر از یکدیگر در دستور کار قرار گرفته است.

 شهردار خمام با بیان اینکه تاکنون ۷ مورد از این‌درختان کاشته شده و کاشت موارد باقیمانده به‌زودی انجام خواهد شد، افزود: اگر درختچه‌های کوچک کاشته می‌شد قطعاً در چند سال آتی خود را نشان نمی‌داد، لذا با توجه به تجربه‌ای که در شهرهای دیگر شمالی از جمله خیابان مطهری رشت وجود دارد، تصمیم برای کاشت درخت نخل و گل‌های کاملیا در بلوار معلم اتخاذ گردید.

وی با تاکید بر اینکه قطعاً مردم تا اسفندماه ثمره مثبت تغییرات ظاهری در فضای سبز شهری و عملکرد کمیسیون فضای سبز نظاره‌گر خواهند بود، افزود : تعدادی از درختان نارنج که از منظر بصری با درختان نخل بلوار معلم هماهنگی نداشته‌اند را به خیابان بهشتی انتقال خواهیم داد، که اغلب درختان آن‌خیابان نیز از همین‌نوع هستند.
ابوالحسن سیمایی همچنین با اشاره به اینکه دو بلوار معلم و شهید بهشتی مشکل روشنایی دارد، افزود:  در آینده نزدیک و تغییر پایه‌ی چراغ‌ها این مشکل نیز برطرف می شود. 

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام/۳

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads