کد خبر: 218650 - تاریخ: چهارشنبه، 12 ژانویه 2022 - 11:34

عضو شورای شهر خمام مطرح کرد؛

هیچگونه تصمیمی مبنی بر انتقال بازار هفتگی خمام گرفته نشده است

عضو شورای شهرخمام با بیان اینکه شهرداری تصمیم بر ایجاد مغازه های تجاری در فضای دور محوطه بازار هفتگی داشت،افزود: این موضوع از دستور کار شورا خارج گردید.

به گزارش خوبان خبر ؛ عضو شورای شهر خمام در خصوص آخرین وضعیت انتقال بازار هفتگی این شهر به مکان جدید، اظهار داشت:بازار هفتگی خمام «یکشنبه بازار» یکی از بازارهای قدیمی و پر رونق گیلان می باشد که با هدف رونق اقتصادی منطقه و سهولت دسترسی مردم به تامین مایحتاج روزانه برپا می گردد. 

مهدی عاشوری در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر با اشاره به اینکه شهروندان خمامی سوالات متداولی در خصوص انتقال بازار هفتگی این شهر به مکان جدید از اعضای شورای شهر و شهردار دارند،افزود: به اطلاع می‌رساند که شهرداری و اعضای شورای شهر هیچ گونه تصمیمی مبنی بر انتقال بازار هفتگی ندارد.

وی با بیان اینکه شهرداری تصمیم بر ایجاد مغازه های تجاری در فضای دور محوطه بازار هفتگی داشت،افزود: این موضوع از دستور کار شورا خارج گردید.

عضو شورای شهر خمام با اشاره به اینکه بازار هفتگی صبح های یکشنبه که در حال حاضر در جنب کتابخانه عمومی این شهر برپا می گردد، اظهارداشت: مجموعه شهرداری و شورای شهر در نظر دارد به جهت بر طرف کردن معضلات و گره های ترافیکی در آن منطقه با انتقال این بازار به یک مکان دیگر اقدام نماید.

مهدی عاشوری ادامه داد:در همین راستا با بازدید های میدانی به عمل آمده تصمیم گرفته شد آن بازار به خیابان تختی جنب زمین فوتبال انتقال یابد که موضوع در دست بررسی می باشد.

انتهای پیام/۲۲۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads