کد خبر: 218642 - تاریخ: سه‌شنبه، 11 ژانویه 2022 - 22:26

با حضور در لیست نهایی تیم ملی بانوان؛

قمی و معصومی مسافر جام ملت‌های آسیا هند شدند

تیم ملی فوتبال زنان ایران آخرین اردوی خود را در کیش پیش از اعزام به کشور هند جهت حضور در جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا پشت سرگذاشت.

به گزارش خوبان خبر ؛ تیم ملی فوتبال زنان ایران آخرین اردوی خود را در کیش پیش از اعزام به کشور هند جهت حضور در جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا پشت سرگذاشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران در پایان این اردو نام ۲۳ مسافر هند را اعلام کرد و حال فقط ۹ روز تا نخستین بازی شاگردان مریم ایراندوست در بالاترین سطح فوتبال زنان آسیا باقی مانده است.

بر این اساس ، سارا قمی که چندی پیش از تیم ملی خداحافظی کرد اما امروز دوباره در جمع ملی‌پوشان آن هم در یک تورنومنت معتبر حضور دارد و فرصت کسب سهمیه جام جهانی را برای خود و رفقایش غنیمت می‌شمارد،همچنین در لیست اعلام شده سرمربی تیم ملی فوتبال زهرا معصومی دیگر فوتبالیست خمامی به چشم می خورد.

گفتنی است، مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات روز یکشنبه ۱۰ بهمن، نیمه نهایی ۱۴ بهمن و دیدار فینال روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه برگزار می شود. این مسابقات در شهرهای بمبئی، مومبای و پونای هند انجام می‌شود و پنج تیم برتر مسابقات، به رقابت‌های جام جهانی فوتبال بانوان ۲۰۲۳ که در کشورهای استرالیا و نیوزیلند برگزار خواهد شد، راه می‌یابند.

به گزارش خوبان خبر؛ تیم ملی فوتبال بانوان ۲۴ عازم تهران خواهد شد و ۲۵ دی با یک پرواز اختصاصی تهران را به مقصد هند محل برگزاری رقابت‌های فوتبال زنان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ هند ترک خواهد کرد.

 

انتهای پیام/۳۲۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads