کد خبر: 218576 - تاریخ: یکشنبه، 9 ژانویه 2022 - 10:40

افزایش مراکز واکسیناسیون کرونا در استان گیلان

سخنگوی علوم پزشکی گیلان با اشاره به سرعت گرفتن روند واکسیناسیون دُز سوم در این استان، گفت: در روزهای آینده شاهد افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون در گیلان خواهیم بود.

به گزارش خوبان ،فردین مهرابیان با اشاره به سرعت گیری روند واکسیناسیون به ویژه دُز سوم در استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به شیوع سویه اُمیکرون شهروندان گیلانی برای تزریق دُز سوم به مراکز واکسیناسیون مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه روزانه با توجه به مقدار توزیع واکسن تعداد مراکز واکسیناسیون در سطح استان گیلان متغیر است، گفت: شنبه ۴۵۴ مرکز در سطح استان گیلان و ۲۱۵ مرکز در شهرستان رشت فعال بودند.

سخنگوی علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه برخی مراکز واکسیناسیون یک شیفته و برخی مراکز دو شیفته فعالیت می‌کنند، افزود: مراکز یک شیفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر و مراکز دو شیفته از ۸ صبح تا ۲۰ شب فعالیت می‌کنند.

وی به آغاز فعالیت یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان رشت با توجه به نیاز شهروندان تا پایان هفته جاری اشاره و اضافه کرد: با راه اندازی این مرکز بخشی از نیاز مراجعات شهروندان رشتی مرتفع می‌شود.

مهرابیان با اشاره به اقدامات پیش بینی شده برای پاسخ به نیاز شهروندان در سراسر استان، گفت: در روزهای آینده شاهد افزایش تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون در همه شهرهای استان گیلان خواهیم بود.

کد خبر 5395197
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads