کد خبر: 218201 - تاریخ: پنج‌شنبه، 23 دسامبر 2021 - 20:45

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس:

تلاش برای تخصیص بودجه جاده خمام، لشت نشا، خشکبیجار در ردیف ملی / بحث کمربندی خمام یکی از مشکلات جدی شهرستان خمام است

به گزارش خوبان خبر ، جبار کوچکی نژاد  با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها و خدمات باید در خمام سرعت بگیرند، اظهار کرد: امیدوارم فرماندار جدید سرعت بیشتری به اتمام پروژه‌های شهرستان خمام بدهد. نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس امروز در گفتگو با خوبان خبر با بیان اینکه خمام شهرستانی تازه تأسیس […]

به گزارش خوبان خبر ، جبار کوچکی نژاد  با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها و خدمات باید در خمام سرعت بگیرند، اظهار کرد: امیدوارم فرماندار جدید سرعت بیشتری به اتمام پروژه‌های شهرستان خمام بدهد.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس امروز در گفتگو با خوبان خبر با بیان اینکه خمام شهرستانی تازه تأسیس است و نیاز به حمایت‌های ویژه دارد، افزود: ما در آغاز بودجه ۱۴۰۱ هستیم و معتقدم بخشی در این بودجه مقرر شود تا جاده خمام، خشکبیجار و لشت نشا سریعا تکمیل شود.

وی با ابراز گله کندی از دستگاه‌هایی که باید در اتمام این پروژه سرعت می‌بخشیدند، گفت: این پروژه در ردیف ملی پنج میلیارد اعتبار دارد چون نتوانسته ماده ۲۳ را بگیرد یک ریال تا به امروز هزینه نشده و در سال ۱۴۰۱ هم این پروژه از ردیف ملی حذف شد.

کوچکی نژاد با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا بار دیگر در بودجه ۱۴۰۱ این پروژه را در ردیف اعتبارات ملی قرار دهیم، بیان کرد: تا زمانی که این پروژه شناسنامه ندارد هویت هم نخواهد داشت، باید با کمک یکدیگر و فرماندار جدید این پروژه را به پیش ببریم.

وی پروژه کمربندی خمام را یکی از مشکلات جدی شهرستان خمام عنوان کرد و افزود: شهرداری باید تعهد بدهد پروژه کمربندی را بر عهده بگیرد، حفظ و نگه داری این کمربندی بسیار حائز اهمیت است.

نماینده شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس با تأکید بر اینکه خمام یک شهرستان ویژه است و به سرعت در حال توسعه است، گفت: جمعیت این شهرستان از ۲۰ هزار نفر فراتر رفته و باید در مهندسی این شهرستان نگاه ویژه‌ای داشته باشیم، شهرداری باید شهری زیبا با خیابان‌های عریض و امکانات فراتری طراحی کند.

کوچکی نژاد با ابراز امیدواری از تلاش نمایندگان برای کمک به  فرماندار جذیذ بیان کرد: فرماندار جدید شهرستان از نیروهای باسابقه است و بسیار پر تلاش و پر انرژی است، امیدوارم با این سابقه اقدامات خوبی برای شهرستان رقم بزند.

انتهای پیام/۳۶۹

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads