کد خبر: 218163 - تاریخ: پنج‌شنبه، 23 دسامبر 2021 - 17:50

سرپرست فرمانداری شهرستان خمام:

درب فرمانداری و ادارات خمام را برای همه مردم باز خواهیم گذاشت تا مردم بدون واسطه حرف‌های خود را بزنند

وی با بیان اینکه آمده تا برای مردم خمام خدمتگزاری کند، افزود: با مشورت سایرین درب فرمانداری و ادارات را برای همه مردم باز خواهیم گذاشت تا مردم بدون واسطه حرف‌های خود را بزنند.

به گزارش خوبان خبر ؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار خمام  با اشاره به  همه مسئولان شانی جز نوکری مردم ندارند، خاطرنشان کرد: مردم آقا و سرور ما هستند و امروز رییس جمهور ما فرد میدانی است بنابراین استانداران، بخشداران و فرمانداران نیز باید حتما صد درصد میدانی باشند و محل دفتر کار فرمانداران و بخشداران باید در میان مردم باشد نه پشت میز، چرا که زمان برای از دست دادن نداریم.

حسین مصطفی‌پور در ادامه خطاب به سرپرست فرمانداری خمام گفت: واسطه شما با مردم باید کم شود و شخص شما باید در وسط مشکلات مردم باشید چرا که احساس همدردی مسوولان با مردم راه گشا است و یکی از مشکلات ما ایجاد فاصله میان مردم و مسئولان است.

فرماندار جدید شهرستان خمام نیز در این مراسم با تأکید بر همکاری امام جمعه، فرماندار و نمایندگان شهرستان برای حل مشکلات شهرستان اظهار کرد: از همه رؤسای ادارات خصوصاً اعضای شورای تأمین که گردانندگان اصلی شهرستان هستند توقع همکاری برای حل مشکلات خمام را داریم.

جوشن با بیان اینکه از فرماندار سابق خمام باید در رده‌های بالاتر استفاده شود، افزود: در مدت کوتاه فرماندار خمام اثر خودش را در شهرستان خمام گذاشت چرا که خمام شهرستان تازه تأسیسی بود که نیاز به اقدامات فراوانی داشت.

وی با بیان اینکه آمده تا برای مردم خمام خدمتگزاری کند، افزود: اگر میخواهید خمام آباد شود ابتدا باید فونداسیون خوب کار شود بنده هم در امتداد کار فرماندار سابق خمام کار و تلاش خواهم کرد و با مشورت سایرین درب فرمانداری و ادارات را برای همه مردم باز خواهیم گذاشت تا مردم بدون واسطه حرف‌های خود را بزنند.

فرماندار شهرستان خمام با بیان اینکه باید در اداره شهرستان از نظرات بزرگان و فرهیختگان استفاده شود، گفت: خمام اندیشمندان بسیاری همچون مرحوم خمامی زاده را داشت و مردم بسیار خوبی دارد که خدمتگزاری برای این مردم افتخاری برایم خواهد بود.

به گزارش خوبان خبر ؛ در پایان این  مراسم از زحمات عبوالحمید 

انتهای پیام/۵۲۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads