کد خبر: 217806 - تاریخ: پنج‌شنبه، 9 دسامبر 2021 - 10:10

ثبت نام ۵۰ هزار متقاضی در طرح مسکن ملی گیلان

مدیر امور مسکن راه و شهرسازی گیلان گفت: ظرفیت مسکن ملی در گیلان ۲۸ هزارنفر است و تاکنون ۵۰ هزار نفر برای تقاضای در طرح ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خوبان، حسین کشاورز  گفت: ثبت نام متقاضیان در مسکن ملی در حال انجام است و تاکنون ۵۰ هزار نفر برای مسکن ملی گیلان متقاضی هستند و ثبت نام شان نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت ثبت نام مسکن ملی برای استان گیلان ۲۸ هزار واحد است، افزود: یقینا از ۵۰ هزار نفر ثبت نام شده، تعدادی از افراد واجد شرایط تحویل مسکن ملی نیستند.

کشاورز ادامه داد: پس از بررسی‌های نهایی و پایان مهلت ثبت نام که ۳۰ آذرماه سالجاری است، تعداد متقاضیان واجد شرایط گیلان مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد.

 مدیر امور مسکن راه و شهرسازی گیلان گفت: بیشترین ثبت‌نام کنندگان طرح مسکن ملی در بین شهرستان های گیلان از آن شهرستان رشت است.

وی افزود: همه اقشار تحت پوشش دستگاه های حمایتی هم می‌توانند در طرح مسکن ملی ثبت‌نام کنند و دولت برنامه‌ریزی لازم را برای آورده این افراد انجام داده است.

کشاورز با بیان اینکه هر چقدر عرضه و  تولید مسکن بیشتر شود، از افزایش بی رویه قیمت و اجاره مسکن نیز پیشگیری خواهد شد،   تصریح کرد: تقاضای زیاد مسکن از فاکتورهای اصلی افزایش قیمت مسکن است و در حال حاضر تقاضای مسکن در رشت زیاد است.

وی خاطرنشان کرد:در چند ماه اخیر در خصوص مصالح ساختمانی با نوسان چندانی مواجه نیستم و امیدواریم کنترل و نظارت ها در این خصوص افزایش یابد.

مدیر امور مسکن راه و شهرسازی گیلان گفت: تقاضای زیاد مسکن در رشت به خاطر انباشت درخواست قدیمی و تولید کم مسکن در گذشته به وجود آمده است. با افزایش تولید مکسن شاهد هم خوانی قیمت ها در گیلان خواهیم بود.

انتهای پیام 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads