کد خبر: 217778 - تاریخ: سه‌شنبه، 7 دسامبر 2021 - 23:00

شهردار خمام تاکید کرد؛

وجود دو پیشخوان شهرنت ضرورت ندارد/ پیشخوان‌های شهرنت در خمام باید تغیر مکان داده شود

ابوالحسن سیمایی امروز در جلسه شورای شهر خمام با تاکید بر انتقال ییشخوان شهر نت،اظهار کرد:تصمیم گیری درباره موضوعات شهری بر عهده شورای شهر و شهرداری خمام است و به دیگران ارتباطی پیدا نمی کند.

به گزارش خوبان خبر ؛ ابوالحسن سیمایی امروز در جلسه شورای شهر خمام با تاکید بر انتقال ییشخوان شهر نت،اظهار کرد:تصمیم گیری درباره موضوعات شهری بر عهده شورای شهر و شهرداری خمام است و به دیگران ارتباطی پیدا نمی کند.

وی با بیان اینکه شهردار مجری مصوبات شورای شهر است،‌ گفت: پیشخوانی که در روبروی پارک آفتاب میباشد در ابتدای سال آینده باید تغییر مکان پیدا کند و اگر این اقدام امروز انجام نشود تا ۶ ماه آینده حتما باید انجام شود.

سیمایی با تأکید بر جانمایی شهر شهر نت برای انتقال پیش از اقدام قانونی بیان کرد: نمایندگان مردم باید تصمیم بگیرند شهرداری پارک را بسازد یا خیر، حق قانونی شهرداری است که تصمیم بگیرد شهر نت را که جلوی شهرداری است بردارد.

وی با بیان اینکه شهر شهر نت بخش اعظمی از شهر را گرفته و باید تغییر مکان داده شود، گفت: با اینکه وظیفه بنده نبود اما در خیابان شهید بهشتی جانمایی کردم و در تلاش برای تغییر مکان هستیم.

شهردار خمام با اشاره به عدم ضرورت وجود دو پیشخوان شهر شهر نت در خمام افزود: اگر آقایان بخواهند دو بانک شهر داشته باشند تنها در پایان همین سال می‌توانند جلوی پارک آفتاب بمانند اما با اجاره جدید امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه به رفتارهای پوپولیستی اعتقادی ندارم ، گفت: ترافیک در محدوده پارک آفتاب یکی‌از مشکلات داخل شهر تلقی می گردد و که با انتقال این پیشخوان مشکل مرتفع می شود.

سیمایی با بیان اینکه تثبیت اجاره بانک شهر تنها در صورت تمکین به جانمایی جدید توسط شهرداری امکان پذیر است، تصریح کرد: شورا اولویت را مشخص کند، مردم رضایت دارند که پارک آفتاب ساخته شود، اگر شورا بین یشخوان شهر شهرنت و پارک اولویتی تعیین کنند شهرداری آن را اجرایی خواهد کرد، من انتخاب را بر عهده شهرداری می‌گذارم.

به گزارش خوبان خبر ، نمایندگان بانک به همراه اعضای شورای اسلامی شهر معاون شهردار خمام از نقاط مختلف شهر بازدید کرده تا مکانی جهت انتقال پیشخوان های شهرنت تعیین کنند.

 

 

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads