کد خبر: 217764 - تاریخ: سه‌شنبه، 7 دسامبر 2021 - 20:07

سر مربی تیم ملی بانوان ؛

بازی خداحافظی در خور شأن سارا قمی برگزار نشد

سر مربی تیم ملی بانوان درباره دعوت دوباره از سارا قمی اظهار داشت: هدف ما از دعوت سارا قمی که با خود او هم صحبت کردیم، به دلیل این‌که ایشان از تیم ملی خداحافظی کرده بود اما در دو سال گذشته بازی خداحافظی در خور شأن کاپیتان تیم ملی برگزار نشد.

به گزارش خوبان خبر ؛ سر مربی تیم ملی بانوان درباره دعوت دوباره از سارا قمی اظهار داشت: هدف ما از دعوت سارا قمی که با خود او هم صحبت کردیم، به دلیل این‌که ایشان از تیم ملی خداحافظی کرده بود اما در دو سال گذشته بازی خداحافظی در خور شأن کاپیتان تیم ملی برگزار نشد.

 

مریم ایراندوست با بیان اینکه ما از او خواستیم که این اردو را بیاید تا هم هماهنگ با بچه‌های تیم شود و هم فکر می‌کردیم که تیم ملی ازبکستان می‌آید و ما می‌توانیم بازی خداحافظی با تیم ملی ازبکستان برای کاپیتان تیم ملی‌مان بگذاریم ، افزود: وقتی قمی به اردو آمد، متوجه شدیم که این اتفاق نمی‌افتد و ازبکستان هم دست رد زد و این تیم را هم نداریم.

 

ایراندوست با اشاره به عملکرد قمی گفت: در کل فکر می‌کنم در این اردو سارا قمی توانایی‌های خود را نشان داده و انشالله اردوی بعدی هم می‌آید و در نهایت ۲۳ بازیکنی که بهترین هستند و می‌توانند برای تیم ملی آن کاری که ما می‌خواهیم و هدفی که وجود دارد که صعود از گروه است را اجرا کنند، برای مسابقات خواهند رفت.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads