کد خبر: 217601 - تاریخ: چهارشنبه، 1 دسامبر 2021 - 10:21

در دیدار با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور؛

استاندار گیلان: عزمی جدی برای مبارزه با فساد و تبعیض داریم

استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از فرصت برای خدمت صادقانه به مردم گفت: عزمی جدی برای مبارزه با فساد و تبعیض داریم.

به گزارش خوبان ، اسدالله عباسی در دیدار با حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور که نماینده ولی فقیه در استان نیز حضور داشت؛ جلسات هماهنگی سران سه قوه را بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب و به منظور بررسی امور و جهد و تلاش برای رفع مشکلات در سطوح عالی تصمیم گیری در کشور عنوان کرد که به‌طور قطع امری شایسته تقدیر است.
وی با اشاره به وجود کاستی هایی بسیار در گیلان ادامه داد: هرجا فقر رو به فزونی پیدا کرده، تبعیض و ناعدالتی نیز زیاد شده است.
 استاندار گیلان با بیان اینکه در مبارزه با فساد و تبعیض فقط نگاه‌ها به قوه قضائیه است، گفت: این درحالیست که می‌توان و باید، مشکلات را در دولت ریشه یابی کرد و آنها را خشکاند.
 حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری نیز در این دیدار، با اشاره به آسیب های فضای مجازی و ضرورت برنامه ریزی برای مدیریت آن، فساد و تبعیض را ازجمله چالش های اصلی خواند.
وی بیان داشت: مقطع زمان کنونی، طلایی ترین دوران برای خدمت به مردم است و باید با اغتنام از فرصت، همه تلاش خود را به کار گیریم تا امید به نسل جوان بازگردد.
وی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم از عهده این بخش برآییم ، قطعا شاهد پیشرفت و رشد خواهیم بود.
 
انتهای پیام/۲۲۲
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads