کد خبر: 217521 - تاریخ: یکشنبه، 28 نوامبر 2021 - 09:09

از فعالیت‌های تولیدی در گیلان حمایت می‌شود

رنجکش با تاکید بر اینکه تسهیلات سرمایه در گردش به سرمایه‌گذاران پرداخت می‌شود گفت: استانداری گیلان با انعقاد تفاهم‌نامه‌های مشترک با بانک‌های عامل استان از فعالیت‌های تولیدی حمایت می‌کند.

 به گزارش خوبان، «یونس رنجکش» شامگاه شنبه( ۶ آذر) در گفت‌وگوی خبری در پاسخ به این پرسش که برای حمایت از تولیدکنندگان چه سازوکارهایی در گیلان تدوین و اجرا می‌شود اظهار داشت: دولت برای حمایت از سرمایه گذاران برنامه‌های خوبی دارد و متعاقبا استانداری‌ها هم پیگیر این امر هستند.

مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان ابراز داشت: برای بحث سرمایه در گردش تسهیلات مختلفی جهت حمایت از سرمایه‌گذاران پیش‌بینی شده است که اگر در بخش کشاورزی و صنعتی باشد سرمایه‌گذاران می‌توانند درخواست‌های خود را به جهاد کشاورزی و صنایع استان گیلان ارائه بدهند.

رنجکش با بیان اینکه در ادارات کل بر اساس اعتبارات پیش‌بینی شده می‌توان به سرمایه‌گذاران تسهیلات سرمایه در گردش پرداخت کرد اظهار داشت: امکان دارد سرمایه‌گذاران در مشاغل مختلفی مشغول به کار باشد و در همین راستا با تفاهم‌نامه‌های مشترکی که با برخی از بانک‌های عامل داریم می‌توانیم از آنان حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از تفاهم‌نامه‌هایی که حوزه امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان در همین ارتباط دارد با بانک صادرات منعقد شده و به امضاء استاندار گیلان هم رسیده است بنابراین می‌توانیم به سرمایه‌گذاران از این محل در راستای پیگیری فعالیت‌های تولیدی تسهیلات پرداخت کنیم.

انتهای پیام/۲۲۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads