کد خبر: 217499 - تاریخ: شنبه، 27 نوامبر 2021 - 09:54

کسب مدال های رنگارنگ توسط رزمی کاران خمامی در مسابقات الیت کیک بوکسینگ استان گیلان

مسابقات قهرمانی استان گیلان و انتخابی کشوری سبک الیت کیک بوکسینگ با حضور ۱۸۰نفر فایتر روز گذشته باکسب مدال های رنگارنگ توسط رزمی کاران خمامی در شهرستان رودبار آبه کار خود خاتمه داد.

به گزارش خوبان خبر ؛مسابقات قهرمانی استان گیلان و انتخابی کشوری سبک الیت کیک بوکسینگ با حضور ۱۸۰نفر فایتر روز گذشته باکسب مدال های رنگارنگ توسط رزمی کاران خمامی در شهرستان رودبار آبه کار خود خاتمه داد.

در این رقابتها ، تیم خمام«ب»به مربیگیری رضا رعنا و ولی اله هدایتی،در رده سنی نونهالان و در وزن۵۰ کیلوگرم امیر حسین محرمی مدال نقره را کسب کرد و در وزن ۳۶کیلوگرم شهروز محمدی به مدال برنز رسید،در رده نوجوانان ودر وزن ۵۰ کیلوگرم امیر حسین محرمی مدال نقره دست یافت.

در سنی جوان در اوزان های ۵۰ و ۸۰ کیلوگرم به ترتیب مصباح وطن دوست به مدال طلا ، پارسا فلاح ، مانی شفقت مدال های نقره و برنز را از آن خود کرده و امیرحسین(شایان) دهقانژاد در وزن ۹۰+ کیلوگرم مدال نقره بزرگسالان را کسب کرد.

تیم انرژی مثبت مربیگری فرشاد پورعباسی ، در رده سنی نونهالان در اوزان های ۳۶،۲۷و۲۹، کیلوگرم امیرحسین خیرخواه ، امیر مهدی فتاحی، محمدطاها مصدقی به تزتیب مدال طلا و برنز را کسب کردند.

در رده سنی نوجوانان، عرفان زارع مقدم وزن ۵۷ کیلوگرم مدال طلا را کسب کرد و امیرعلی معصومی در وزن ۶۳ کیلوگرم و ابوالفضل عباسی در وزن۹۴کیلوگرم موفق شد مدال برنز را تصاحب کند.

در بخش جوانان، سبحان اقدم وزن ۸۴ کیلوگرم مدال طلا ، ابوالفضل حاج احمدی و مبین نژاد رمضانی در وزن ۷۰+ و ۶۳ کیلوگرم مدال نقره و هومن زارعی،مهدی خیرخواه ودر اوزان های ۶۷ و ۶۴کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

در رده سنی بزرگسالان ، علیرضا نیارش، بنیامین مجیدی ، علیرضاحیدری در وزن های،۷۵ ، ۸۵ ، ۷۵ کیلوگرم مدال طلا را کسب کرده و وزن ۶۸ کیلوگرم ابراهیم محمدی به مدال نقره بسنده کرد.

تیم باشگاه مهدوی «ب» مربیگری صفر پور حسین،در رده سنی خردسالان سیدرضا حسنی در وزن ۵۰ کیلوگرم مقام مدال برنز را کسب کرد.
در سنی نوجوانان دانیال اسد پوردر وزن ۵۳- کیلوگرم به مدال طلا ، فرامرز قاسم زاده در وزن ۵۳ کیلوگرم به مدال نقره و سید طاها حسینی در وزن ۳۴+ کیلوگرم مدال برنز را از خود کردند در رده سنی جوانان ابوالفضل حاتمی در وزن۷۰- کیلوگرم مدال طلا را کسب کرد.

در رده سنی بزرگسالان نیر سینا پورحسین در وزن ۵۵- کیلوگرم وحسین فانی در وزن۶۲- کیلوگرم کیلوگرم توانستند گردن آویز نقره را تصاحب کنند و سید میلاد حسنی در وزن ۷۰- کیلوگرم نشان برنز را به خوداختصاص داد.

 به گزارش خوبان خبر ؛  رضا رعنا ولی الله هدایتی به عنوان داور در این دوره از رقابتها حضور داشتند.

انتهای پیام/۲۱۲ 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads