کد خبر: 217376 - تاریخ: دوشنبه، 22 نوامبر 2021 - 23:15

شهردار خمام خبرداد؛

طرح تعریض خیابان داخل شهر پس‌ از چند سال رکود آغاز شد

شهردار خمام به ازسرگیری طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره) اشاره نموده و با بیان اینکه طرح مذکور پس‌از چند سال رکود آغاز گردیده، تصریح کرد : این‌عملیات با توجه به ترافیک شهر خمام و تقاضای شهروندان مجدداً در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

شهردار خمام به ازسرگیری طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره) اشاره نموده و با بیان اینکه طرح مذکور پس‌از چند سال رکود آغاز گردیده، تصریح کرد : این‌عملیات با توجه به ترافیک شهر خمام و تقاضای شهروندان مجدداً در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

ابوالحسن سیمایی با اشاره بر انجام فاز نخست طرح تعریض از محدوده ورودی خیابان بوعلی تا مقابل بانک تجارت، ادامه داد : تداوم تعریض خیابان اصلی تا میدان شورا از جمله برنامه‌های شهرداری می‌باشد، که پس‌از رفع موانع اداری ادامه خواهد یافت.

وی با اذعان بر اینکه اداره برق برای جابجایی تاسیسات خود نیازمند اعتبار بوده و با دست خالی نمی‌تواند خدمات‌دهی کند، عنوان کرد:مجوز تخصیص اعتبار و برآورد جابجایی تاسیسات برق از تهران درحال انجام می‌باشد، که با پیگیری در استان برای شرکت توزیع برق خمام لحاظ گردد؛ در همین‌راستا موقتاً پست برق مقابل ورودی خیابان بوعلی را تا تحقق اعتبار رنگ‌آمیزی کرده‌ایم که در شب برای رانندگان حادثه‌ساز نشود.

سیمایی با انتقاد از عملکرد مخابرات خمام برای جابجایی یک پست تلفن از مقابل بانک ملی، افزود : دستگاه‌های خدمات‌رسان بزرگترین مانع ما برای خدمات‌دهی به شهروندان هستند، به‌گونه‌ای که چندین‌ماه است اقدامی نکرده و جلوی پیشرفت پروژه را گرفته‌اند.

شهردار خمام با بیان اینکه اگر شهرداری به پست تلفن دست بزند تلفن بانک‌ها و تعدادی‌از شهروندان با قطعی مواجه می‌گردد، یادآور شد : از شرکت مخابرات برای حل دغدغه مردم انتظار همکاری وجود دارد.

این‌مسوول با بیان اینکه قبول مسوولیت در شهرستان لازمه‌ی داشتن اختیار است، ادامه داد : با همه سختی‌ها در تلاش هستیم تا همدلی و همگرایی برای آبادانی شهر صورت بپذیرد.

وی با بیان اینکه نه رسانه‌ها به‌عنوان چشم مردم این‌مساله را می‌پذیرند و نه شهروندان چنین عملکردی را از مسوولان شهری قبول می‌کنند، خاطرنشان کرد : این‌آمادگی از سوی شهرداری وجود دارد تا فاز اول پروژه تعریض را درصورت تامین اعتبار شرکت برق و همکاری مخابرات ظرف مدت یک‌هفته به سرانجام رسانده و فاز دوم را تا پایان سال جاری عملیاتی کند.

به گفته‌ی سیمایی، در تلاش هستیم تا علاوه‌بر کمک به رفع مشکل ترافیک شهر، مبلمان شهری را نیز تغییر داده و در بلوار خیابان اصلی به‌جای سنگ، درخت بکاریم.

 

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام/۴۱۱۱

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads