کد خبر: 217342 - تاریخ: یکشنبه، 21 نوامبر 2021 - 13:31

با همراهی جمعی از مسئولان؛

بازدید استاندار از انبار اموال تملیکی گیلان | مبارزه با قاچاق، حمایت عملی از تولید است

استاندار گیلان مبارزه با قاچاق کالا را حمایت عملی از تولید و تحقق شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده، عنوان کرد.

به گزارش خوبان، اسدالله عباسی در حاشیه بازدید از انبار اموال تملیکی گیلان به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مبارزه با ورود کالاهای قاچاق به کشور اشاره و اظهار کرد: اموال و کالاهایی که به صورت غیرقانونی وارد استان می‌شوند، در این انبار ضبط و مورد رسیدگی قضایی قرار می‌گیرد.

وی بر لزوم به حداقل رسیدن زمان ورود کالا به انبار و تعیین تکلیف آن‌ها تأکید کرد و افزود: طی سال میلیاردها دلار کالای قاچاق به کشور وارد می‌شود که با ضربه به تولید داخلی، نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کند.

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت تشدید نظارت‌ها بر مبادی ورودی و خروجی و ارزیابی دقیق کالاها برای جلوگیری از عرضه اقلام قاچاق تأکید و تصریح کرد: باید از همه بسترها در جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی استفاده شود.

وی رسیدگی به کالاهای فاسدشدنی را جزء اولویت‌ها دانست و گفت: دستگاه‌های متولی با هماهنگی بیشتر ضمن تسریع امور، از اتلاف کالاها و تضییع حقوق افراد جلوگیری کنند.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: ترخیص کالاهای اساسی موردنیاز مردم که با موادغذایی، سلامت و مواد اولیه چرخه تولید مرتبط هستند، نباید حتی یک روز هم معطل بماند.

در جریان این بازدید که معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی و امور اقتصادی استاندار، رئیس سازمان صمت و مدیران کل تعزیرات حکومتی و گمرکات استان نیز حضور داشتند؛ مدیرکل اموال تملیکی گیلان گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و فرآیند کشف اموال تا ارائه پرونده به دستگاه قضایی بیان کرد.

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads