کد خبر: 217299 - تاریخ: شنبه، 20 نوامبر 2021 - 15:05

فرمانده سپاه مقداد شهرستان رشت خبر داد:

اجرای ۱۳۰ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان خمام و بخش های خشکبیجار و لشت نشاء

سرهنگ نادر حامدی به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و بیان کرد: ده ها برنامه شاخص شهرستانی و ناحیه ای  تعریف شده که این برنامه‌ها در قالب  ۱۳۰ برنامه در سطح شهرها و محلات توسط حوزه‌ها و پایگاه‌ها و ناحیه مقاومت با هم افزایی ادارات مختلف و مجموعه ستاد بزرگداشت هفته بسیج اجرایی خواهد شد.


به گزارش خوبان خبر ، سرهنگ نادر حامدی صبح امروز در مراسم زنگ بسیج که به صورت نمادین در مدرسه دخترانه شکوفه ها خمام برگزار شد، اظهار داشت: بسیج ابتکار امام راحل و شجره طیبه ای که برکات آن از بدو تشکیل تاکنون روز به روز در حال افزایش و امروز بسیج هم در زمینه دفاع همه جانبه، امنیت، سازندگی و آموزش، امداد و نجات و هم در محرومیت زدایی و اشتغال زایی نقش ایفا می‌کند.

فرمانده سپاه مقداد شهرستان رشت با اشاره به اینکه برای تمام ملت‌های مسلمان می‌تواند الگو باشد، امروز الگوی بسیج را در جریان بیداری و در جهان اسلام و کشورهای منطقه به وضوح مشاهده می‌کنیم، تصریح کرد: در زمانی که امام خمینی (ره) بر سازندگی تاکید داشتند شاید برای ما ملموس نبود اما امروز شاهد هستیم که نقش آفرینی بسیج در سازندگی کشور چه نقش حیاتی است و نشان از دوراندیشی امام خمینی (ره) دارد که چنین نقشی را برای این سازمان مردمی تبیین کردند.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری، امام خامنه ای (مدظله العالی)فرمودند: هر جوانی که فکر کند کشورش باید مستقل باشد و بخواهد در این راه مسئولیت و نقش بر عهده بگیرد، بسیجی محسوب می‌شود. لذا امیدواریم که همه بتوانیم این گفتمان بسیج را در محدوده سرزمینی خود ترویج کنیم.

سرهنگ  نادر حامدی به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و بیان کرد: ده ها برنامه شاخص شهرستانی و ناحیه ای  تعریف شده که این برنامه‌ها در قالب  ۱۳۰ برنامه در سطح شهرها و محلات توسط حوزه‌ها و پایگاه‌ها و ناحیه مقاومت با هم افزایی ادارات مختلف و مجموعه ستاد بزرگداشت هفته بسیج اجرایی خواهد شد.

 وی  با بیان اینکه در نخستین روز هفته بسیج، رزمایش اقتدار تلاشگران و جهادگران بسیج به صورت همزمان با دیگر نقاط کشور در سطح استان برگزار خواهد شد ، افزود: رزمایش در قالب اقتدار نیروهای جهادی در عرصه‌های مختلف اجرایی و توان جهادی بسیجیان ناحیه به نمایش گذاشته می‌شود.

سرهنگ حامدی تجلیل از بسیجیان، مسابقات فرهنگی ورزشی، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و اشتغال زایی دیگری از این برنامه‌ها است، تصریح کرد: از وزیع کمک های مومنانه و اجرای گشت های رضویون جهت ایجاد امنیت پایدار دیگر برنامه‌ها است.

به گزارش خوبان خبر ؛ در نخستین روز از هفته بسیج علاوه بر زنگ این هفته رژه موتوری ، افتتاح دفتر بسیج در مدارس از جمله برنامه ها این روز بود.

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads